۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۳ فروردين چاپ
نیرو انتظامی اعلام کرد:

بازگشت مجدد «گشت ارشاد» به خیابان از 25 فروردین ماه

بازگشت مجدد «گشت ارشاد» به خیابان  از  25  فروردین ماه

اقتصاد میهن: فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در اطلاعیه‌ای از اجرای طرح عفاف و حجاب از روز شنبه ۲۵ فروردین ماه در همه معابر و اماکن عمومی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد میهن ،مخاطبان خبرگزاری فارس با درج پویشی با عنوان «درخواست بازگشت پلیس امنیت اخلاقی به جامعه» و ثبت بیش از ۵۶۰۰ امضا تا این لحظه پیگیری این موضوع را از مسؤولان خواستار بودند.در همین راستا، فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در اطلاعیه‌ای از اجرای طرح حجاب و عفاف خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است:«  به نام خدا

 شهروندان گرامی، هم‌میهنان محترم

 فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ضمن تبریک عید سعید فطر و تقدیر از تمامی هموطنان قانون‌مدار  به سبب رعایت ارزش ها و موازین دینی و اخلاقی جامعه، به اطلاع می رساند که در چارچوب مطالبات عمومی  و بر اساس وظایف قانونی ، طرح حجاب و عفاف از روز شنبه بیست و پنجم فروردین ماه در همه معابر و اماکن عمومی با جدیت  بیشتر دنبال خواهدشد.  به همین سبب از همه شهروندان محترم ، به ویژه دختران و بانوان گرامی، درخواست می شود به منظور رعایت قانون و حفظ ارزش های اخلاقی و هنجارهای ملی و مذهبی جامعه، حریم پر حرمت حجاب و عفاف را آنگونه که شایسته است رعایت نمایند.  پلیس ضمن اطمینان از رعایت موازین اخلاقی و حریم عفاف توسط قاطبه شهروندان یادآور می شود که ناگزیر، براساس وظایف خویش، با ناقضان قانون حجاب و عفاف برخورد قانونی می نماید. از همین روی، از آنان انتظار دارد که به ارزش های قانونی احترام بگذارند و کنش و پوشش خود را در آن چارچوب تنظیم نمایند».

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها