۱۴۰۲ چهارشنبه ۱۱ بهمن چاپ

پیشرفت ۸۵ درصدی پروژه مناسب سازی خیابان شهید حبیب اله

پیشرفت ۸۵ درصدی پروژه مناسب سازی خیابان شهید حبیب اله

اقتصاد میهن: شهردار ناحیه6 منطقه2 گفت: پروژه مناسب سازی خیابان شهید حبیب اله با پیشرفت 85 درصدی در قالب پروژه های توسعه محله ای در حال اجرا است.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد میهن از  روابط عمومی شهرداری منطقه۲، محمد کریمی ،گفت: پروژه مناسب سازی معابر در خیابان شهید حبیب اله در قالب سند توسعه محلات و در مقیاس محله ای و کوچک مقیاس تعریف و اجرا شد.وی افزود: این طرح عمرانی حد فاصل خیابان شهید خارک تا ورودی به بزرگراه یادگار امام (ره) در قالب لکه گیری و روکش آسفالت ، تعویض جداول مستهلک ، مرمت و احداث جدول ، احداث کانیو ، احداث و اصلاح رمپ ها ، مرمت کف پوش ، مناسب سازی و ایجاد دسترسی برای تردد افراد دارای معلولیت و … در حال انجام است.شهردار ناحیه۶ گفت: در این طرح عمرانی با توزیع ۶۰تن آسفالت ،بیش از ۴۵۰مترمربع از معابر خیابان حبیب اله بهسازی شد.وی در خاتمه اظهار داشت : براساس برنامه ریزی صورت گرفته و با نظارت مستمر بر روند اجرای عملیات ، این طرح در آینده نزدیک تکمیل می شود.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها