۱۴۰۲ سه شنبه ۵ دي چاپ

بسته «زنجیره تامین کالاهای تند مصرف» ،بانک پارسیان رونمایی شد

بسته «زنجیره تامین کالاهای تند مصرف» ،بانک پارسیان رونمایی شد

اقتصاد میهن: محصول جدید بانک پارسیان تحت عنوان “بسته زنجیره تامین کالاهای تند مصرف” (FMCG) با حضور مصطفی ضرغامی عضو هیات مدیره و معاون طرح و توسعه و تعدادی از مدیران بانک پارسیان و شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در پنجمین نمایشگاه ایران ریتیل شو ۲۰۲۳، رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد میهن ، مدیر بازاریابی و توسعه کسب وکار بانک پارسیان در آیین رونمایی از این محصول جدید در محل غرفه این بانک در پنجمین نمایشگاه مراکز خرید، مجتمع های تجاری، صنعت خرده فروشی و صنایع وابسته، اظهار داشت: بانک پارسیان به منظور تامین مالی و افزایش فروش مشتریان هدف در زنجیره تامین کالاهای تند مصرف، تسهیلات اختصاصی ویژه ای را برای شرکت های پخش و فروشگاه های زنجیره ای ارائه می کند.محمد رضا پارسافرد افزود: با توجه به رقابت تنگاتنگ حاکم در میان شرکت های پخش و نیز فروشگاه های زنجیره ای عرضه کننده کالاهای تند مصرف، به کارگیری به روزترین استراتژی های رشد فروش برای بهره گیری از فرصت های بازار هدف، گسترش دامنه فروش و جذب مشتریان جدید، برای آنها الزامی است.

وی به کالاهای پرمصرف اشاره کرد و گفت: کالاهای تند مصرف به کالاهایی گفته می شود که در بازار به سرعت فروخته و مصرف می شوند. این کالاها شامل محصولاتی هستند که مصرف کنندگان به طور مکرر و در دوره های کوتاه زمانی، خریداری می کنند.محمدرضا پارسافرد، اظهار کرد: بانک پارسیان خدمات مختلفی را به افراد، مصرف کنندگان صنایع و کسب و کارها، شرکتها و حتی طرح‌های ملی اختصاص داده و همواره برای گسترش و توسعه اقتصادی کشور گام‌های مهمی را برداشته است.وی تصریح کرد: بسته ویژه زنجیره تامین کالا‌های تندمصرف بانک پارسیان به عنوان یک ابزار مهم در ایجاد ارتباط و همکاری بین بانک و شرکت‌های پخش و فروشگاه‌های زنجیره‌ای مورد توجه قرار گرفته است. این بسته به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد که به راحتی و با شرایط مطلوب تسهیلات مالی را دریافت کرده و برای گسترش کسب و کار خود استفاده کنند.پارسا فرد افزود : از این رو، بسته ویژه زنجیره تامین کالا‌های تندمصرف بانک پارسیان به عنوان یکی از موثرترین و پرکاربردترین بسته‌های اعتباری در بازار مالی کشور شناخته می‌شود و به شرکت‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مصرف‌کنندگان نهایی امکان می‌دهد تا از امکانات متنوعی برای توسعه کسب و کار و خرید کالا‌ها بهره‌مند شوند.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها