۱۴۰۲ چهارشنبه ۲۹ شهريور چاپ
موثقی نیا اعلام کرد:

اشتغال ۵ هزار نفر با راه اندازی طرح های ایمیدرو در سال جاری

اشتغال ۵ هزار نفر با راه اندازی طرح های ایمیدرو در سال جاری

اقتصاد میهن: رئیس هیات عامل ایمیدرو از ایجاد 5 هزار فرصت شغلی توسط ایمیدرو در سال جاری خبر داد.

به گزارش اقتصاد میهن از روابط عمومی ایمیدرو، محمدرضا موثقی نیا، از راه اندازی طر ح های فولادسازی سفیددشت، نی ریز، قائنات و نیز سرب و روی مهدی آباد تا پایان سال جاری خبر داد و افزود : راه اندازی این طرح ها منجر به اشتغالزایی ۵ هزار نفر در بخش معدن و صنایع معدنی خواهد شد.وی گفت: تا پایان ۱۴۰۱ بیش از ۲۲ میلیارد دلار توسط ایمیدرو در بخش معدن و صنایع معدنی در کشور سرمایه گذاری شده است که این رقم قابل توجه است.موثقی نیا تاکید کرد: در افق جدید ایمیدرو بیشتر تلاش بر این است که با استفاده از دانش و فناوری های روز بهره وری را افزایش داده و وابستگی به خارج از کشور کاهش یابد.

رئیس هیات عامل ایمیدرو افزود: یکی دیگر از رویکردهای افق جدید ایمیدرو توسعه ساخت داخل است که اقدامات بسیار موثری را نیز در این راستا شروع شده است. به گفته وی، لازمه بهره وری از فناوری استفاده از دانشگاه ها، شرکت های دانش بنیان و ظرفیت ها و پتانسیل های بخش خصوصی از الزامات این رویکرد است که ایمیدرو برنامه ریزی جامعی برای آن انجام داده است.وی ادامه داد: امروزه یکی از ابزار اکتشاف ژئوفیزیک هوایی است که ما در گذشته خیلی وابستگی داشتیم اما در حال حاضر به تدریج شرکت های دانش بنیان و بخش خصوصی ما به رهایی از این وابستگی کمک می کنند.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها