۱۴۰۲ چهارشنبه ۴ مرداد چاپ
شهرداری منطقه ۲ برگزار می کند؛

فراخوان مسابقه سوگواره حسینی در قاب تصویر

فراخوان مسابقه سوگواره حسینی در قاب تصویر

اقتصاد میهن: معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۲ همزمان با ایام سوگواری سالار شهیدان مسابقه کلیپ موبایلی محرم ویژه نوجوانان را تحت عنوان " پویش محله های حسینی" برگزار می کند.

به گزارش اقتصاد میهن از روابط عمومی شهرداری منطقه دو، اکرم رجای، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام خبر فراخوان مسابقه سوگواره حسینی، گفت: همزمان با ایام محرم  و برگزاری  مناسک عزاداری ماه محرم، ضمن دعوت از شهروندان و عزاداران برای حضور در برنامه های فرهنگی و مذهبی که برای عرض ارادت به سید سالار شهیدان پیش بینی و اجرا می شود، با مشارکت کانون نوجوانان محلات مسابقه فیلم کوتاه و  کلیپ با عنوان ” محله های حسینی” را برگزار می کند. وی  تقویت فضای معنوی در محلات و افزایش شور محرم در بین نوجوانان  را از جمله اهداف برگزاری مسابقه برشمرد و افزود:  از نوجوانان ۱۲ تا ۲۲ سال علاقه مند دعوت بعمل می آید، تا با تهیه فیلم و یا کلیپ کوتاه با موضوع مراسم، مناسک و آیین های عزاداری محرم و صفر؛ در این مسابقه  شرکت کنند.

رجایی افزود: محورهای موضوعی فراخوان مسابقه  شامل عزاداری از دسته‌ها، زنجیر زنی و سینه زنی، روضه خوانی و توسل های خانگی، شعرگویی، نشان عزا بر سر در خانه ها، توزیع نذورات، اطعام و فرهنگ حسنه کمک‌های مومنانه و… است.وی  در خصوص ویژگی های آثار ارسالی  گفت: آثار ارسالی می تواند در قالب مستند، داستانی و پویا نمایی و با حجمی کمتر از ۵۰ مگابایت و حداکثر۱۸۰ ثانیه (۳دقیقه) باشد.رجای ادامه داد: علاقمندان  به مشارکت در مسابقه تا ۱۵ شهریور فرصت دارند آثار خود را از  طریق پیام رسان بله به شماره:۰۹۰۱۶۰۹۵۷۰۱ ارسال کنند و ️ آثار در دو رده سنی ۱۲تا۱۷ سال و ۱۸تا۲۲ سال داوری شده و  به سه اثر برگزیده در هر در هر رده سنی جوایز ارزنده اهداء می‌شود.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها