۱۴۰۲ جمعه ۹ تير چاپ
با حضور رئیس‌جمهور در استان کرمان و توسط گل‌گهر؛

شبکه جمع‌آوری و تصفیه‌خانه فاضلاب سیرجان به بهره‌برداری رسید

شبکه جمع‌آوری و تصفیه‌خانه فاضلاب سیرجان به بهره‌برداری رسید

اقتصاد میهن: آئین بهره برداری از شبکه جمع‌آوری و تصفیه‌خانه فاضلاب سیرجان که با سرمایه‌گذاری گل‌گهر اجرایی شده است، در سفر رییس جمهور به استان کرمان، توسط دکتر رئیسی به صورت ویدیوکنفرانسی و با حضور وزیر نیرو، مسوولان استان کرمان، شهرستان سیرجان و مدیران منطقه گل‌گهر برگزار شد.

به گزارش اقتصاد میهن، مدیرعامل شرکت گل‌گهر در ابتدای این آئین و در حضور رئیس‌جمهور گفت: پروژه جمع‌آوری و تصفیه‌خانه فاضلاب سیرجان با سرمایه‌گذاری گل‌گهر و مشارکت شرکت‌های جهادنصر، سرمایه‌گذاری و توسعه گل‌گهر، نظم آوران، توسعه عمران و مدیریت منطقه، شهرداری و توسط شرکت کاریز و با حجم سرمایه‌گذاری ۱۲۵۰ میلیارد تومان به مرحله بهره‌برداری رسیده است. مهندس ایمان عتیقی افزود: طول شبکه جمع‌آوری فاضلاب ۳۸۸ کیلومتر، ظرفیت تصفیه‌خانه در شبانه‎روز ۲۶ هزار متر مکعب و میزان پساب نهایی پروژه در مراحل پایانی ۳۰۰ لیتر بر ثانیه است. ضمن اینکه روش تصفیه در این طرح از روش‌ها و تکنولوژی به‌روز دنیاست که از جمله مزایای آن می‌توان به جلوگیری از آلودگی آب‌های زیرزمینی، ارتقا بهداشت عمومی و کمک به صنعت اشاره کرد.

 از مردم سیرجان به واسطه تحمل زحمات، عذرخواهی و تشکر می‌کنم

مهندس عتیقی ضمن تشکر از همکاری و حمایت مسوولان استان کرمان و شهرستان سیرجان در اجرای این پروژه، اظهار داشت: از مردم شریف سیرجان به خاطر تحمل زحمت‌ها، عذرخواهی و از همراهی دلسوزانه‌ این عزیزان، صمیمانه تشکر می‌کنم.

دکتر فداکار استاندار کرمان نیز به عنوان یکی از سخنرانان این مراسم گفت: پروژه‌های بزرگی همچون فاضلاب شهری سیرجان، گهرپارک و احداث خط راه‌آهن سیرجان به کرمان که شرکت گل‌گهر در راستای مسئولیت های اجتماعی انجام داده، بسیار ارزشمند است و لازم است سایر شرکت‌های استان، این اقدامات ارزنده را الگوی خود قرار دهند.ریاست‌جمهور نیز در ادامه این مراسم با اشاره به افتتاح پروژه فاضلاب سیرجان با سرمایه‌گذاری شرکت گل‌گهر، گفت: کاری که شرکت های پیشران و فعال در استان کرمان در راستای خدمت به مردم انجام می‌دهند، ارزنده و ماندگار است و لازم است از اقدامات و سرمایه‌گذاری این شرکتها، به ویژه در حوزه انرژی و فاضلاب شهری تقدیر کنم. در ادامه این مراسم با دستور آیت‌الله رئیسی و به صورت ارتباط ویدیوکنفرانسی پروژه فاضلاب سیرجان افتتاح و مورد بازدید قرار گرفت.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها