۱۴۰۲ چهارشنبه ۷ تير چاپ

بازدید مهندس سلطانی از بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ تهران

بازدید مهندس سلطانی از بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ تهران

اقتصاد میهن: مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، به همراه تعدادی از معاونین و مدیران ستادی شرکت با حضور در بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ تهران، از بخش های مختلف و نوآورانه این نمایشگاه تخصصی فناوری اطلاعات بازدید کرد.

به گزارش اقتصاد میهن ازاداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سلطانی در بازدید از سالن ها و غرفه های مختلف نماشگاه الکامپ ۲۶، مانند سالن شرکت ارتباطات سیار (همراه اول)، شرکت های دانش بنیان، استارتاپ های حوزه ارتباطی و فناوری های نوین مبتنی بر چشم انداز آینده ارتباطات بازدید به عمل آورد.بر اساس این گزارش، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، در این بازدید، از نزدیک به تبادل نظر با صاحبان فناوری های ارائه شده توسط شرکت های دانش بنیان و استارتاپ های نوین حوزه مخابراتی پرداخت. گفتنی است بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکامپ از ۴ تا ۷ تیرماه، هر روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها