۱۴۰۱ سه شنبه ۱ آذر چاپ
اختصاص۲۲۰ لیتر آب در ثانیه به پتروشیمی ایلام ؛

تأمين آب مورد نیاز پتروشیمی ایلام از پساب تصفیه‌خانه فاضلاب شهری ایلام

تأمين آب مورد نیاز پتروشیمی ایلام از پساب تصفیه‌خانه فاضلاب شهری ایلام

اقتصاد میهن: با هدف صیانت از منابع ملی و محیط زیست، مجتمع پتروشیمی ایلام و شرکت آب و فاضلاب استان ایلام در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، این تفاهم‌نامه بین غلامحسن گرشاسبی مدیرعامل پتروشیمی ایلام و پرویز ناصری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام در غرفه گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس منعقد شد. بر اساس این تفاهم‌نامه، شرکت پتروشیمی ایلام، آب مورد نیاز خود به میزان ۲۲۰ لیتر در ثانیه را از پساب تصفیه خانه فاضلاب شهری ایلام تامین خواهد کرد.

این تفاهم نامه در ۶ بند و دو نسخه به امضای سیدغلامحسن گرشاسبی؛ مدیرعامل پتروشیمی ایلام و پرویز ناصری؛ مدیرعامل آب و فاضلاب استان ایلام رسید. از جمله تعهدهای طرفین ارسال نمونه آب تصفیه شده به آزمایشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت توسط شرکت آب و فاضلاب استان، ارائه نتیجه کمی و کیفی آب تصفیه شده تعهدات شرکت پتروشیمی ایلام، همکاری واحد آب مجتمع جهت دریافت آب تصفیه شده، ایجاد کارگروه تخصصی آب و ایجاد خط انتقال جدید از محل تصفیه خانه تا شرکت پتروشیمی ایلام می‌باشد. امضای تفاهم نامه برای هیچکدام از طرفین تعهد حقوقی و مالی خاصی ایجاد نخواهد کرد و توافقات آتی در قالب قرارداد جداگانه تعریف و تعیین خواهد شد.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها