۱۴۰۱ سه شنبه ۸ شهريور چاپ

تقدیر از مدیرعامل بانک مسکن در همایش یاوران اشتغال و خودکفایی

تقدیر از مدیرعامل بانک مسکن در همایش یاوران اشتغال و خودکفایی

اقتصاد میهن: از مدیرعامل بانک مسکن با اهدای لوحی به سبب ارایه تسهیلات به مددجویان کمیته امداد و توانمندسازی قشر نیازمند تقدیر شد.

همایش « تقدیر از یاوران اشتغال و خودکفایی»، بانک‌های عامل در اعطای تسهیلات به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) با حضور سید مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی (ره)، آیت الله محسن کازرونی عضو مجلس خبرگان رهبری و رییس هیات امنای کمیته امداد، اصغر عبدالحسنی قائم مقام بانک مرکزی، سید عباس حسینی معاون بانک، بیمه و شرکت‌‎های دولتی وزیر اقتصاد و علی فرزین مدیرعامل بانک ملی و رییس شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه دولتی برگزار شد.در این همایش محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن و مدیران عامل بانک‌های کشاورزی، تجارت، رفاه کارگران، سپه، ملت، صادرات و … حضور داشتند.

در این همایش، رییس کمیته امداد امام خمینی(ره)  یکی از مهمترین ماموریت‌های این نهاد را توانمندسازی قشر ضعیف جامعه مطرح کرد و گفت: بانک‌های عامل در این چهل سال بیشترین همکاری را با کمیته امداد داشتند و با اشتغالزایی و توانمندسازی که صورت گرفته طی سال‌های اخیر ۷۰۰ هزار خانواده از تحت پوشش کمیته امداد خارج شده‌اند.بختیاری بانک‌ها را یاوران اشتغالزایی دانست و گفت: سال گذشته کمیته امداد ۳۰۰ هزار شغل ایجاد کرد که سهم بانک‌های عامل بسیار مهم بود و امسال برای ایجاد ۵۰۰ هزار شغل برنامه‌ریزی شده است. در پایان این همایش با اهدای لوحی از مدیرعامل بانک مسکن به سبب حمایت از مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و اعطای تسهیلات برای توانمندسازی و اشتغالزایی قشر نیازمند و کمتر برخوردار، تقدیر و تشکر صورت گرفت.

 

کلید واژه‌ها: #بانک مسکن
دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها