۱۴۰۱ سه شنبه ۲۱ تير چاپ
رئیس مجتمع پتروشیمی شهید تندگویان:

ایران، عضو باشگاه جهانی« پالادیوم» می شود

ایران، عضو باشگاه جهانی« پالادیوم» می شود

اقتصاد میهن: رئیس مجتمع پتروشیمی شهید تندگویان با بیان اینکه ایران به زودی در کنار شرکت‌های آلمانی، آمریکایی و ژاپنی عضو باشگاه تولیدکنندگان کاتالیست پیچیده و استراتژیک پالادیوم می‌شود، توقف و یا کاهش تولید پتروشیمی تندگویان را به دلیل‌عدم بارگذاری کاتالیست جدید تکذیب کرد و گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون در مقایسه با مدت مشابه پارسال تولید نه تنها کاهش نداشته که حدود ۱۲ درصد هم افزایش داشته است.

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی شهید تندگویان، مهندس «امین ملک زاده» در واکنش به ادعای برخی از شبکه‌های خبری مبنی بر توقف و یا کاهش تکلیفی تولید در این زنجیره پلی اتیلن ترفتالات به دلیل پایان تاریخ مصرف کاتالایست پلادیوم، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون در در روند تولید واحدهای هر دو فاز این مجتمع پتروشیمی هیچ مشکلی و اختلالی وجود نداشته و تولید با حداکثر ظرفیت در این خطوط شامل واحدهای شیمیایی و پلیمری بدون وقفه انجام شده است. رئیس مجتمع پتروشیمی شهید تندگویان با اعلام اینکه پیش‌بینی می‌شود امسال حتی در صورت‌عدم بارگذاری کاتالیست جدید، مشکلی از نظر افت کمی و کیفی تولید در این پتروشیمی حاصل نشود، تصریح کرد: اگر چه عمر کاتالیست پالادیوم به پایان رسیده اما با برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح و جاری‌سازی سیستم‌های نرم افزاری نگهداشت CMMS و RBI توانسته‌ایم افزایش تولید داشته باشیم و از کاتالیست موجود استفاده بهینه کنیم با همین روند تولید را ادامه خواهیم داد.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها