۱۴۰۰ سه شنبه ۲ شهريور چاپ

«کگهر» ،مجوز تاسیس واحد صنعتی گرفت

«کگهر» ،مجوز تاسیس واحد صنعتی گرفت

اقتصاد میهن: شرکت سنگ آهن گهر زمین اعلام نمود دریافت مجوز تاسیس و احداث واحد صنعتی برای تولید آهن اسفنجی به شکل گندله و کلوخه به روش گرم به ظرفیت سالانه یک میلیون ٧٠٠ هزار تن در استان کرمان و شهرستان بردسیر است.

شرکت سنگ آهن گهر زمین اعلام نمود دریافت مجوز تاسیس و احداث واحد صنعتی برای تولید آهن اسفنجی به شکل گندله و کلوخه به روش گرم به ظرفیت سالانه یک میلیون ۷۰۰ هزار تن در استان کرمان و شهرستان بردسیر با سرمایه ۵۴۶۰۶۸۵۷ میلیون ریال در زمینی به مساحت ۳۷۵ هزار متر مربع و زیربنا ۱۰ هزار مترمربع و ارزش ماشین آلات داخلی ۱۶۲۸۸۸۰۰ میلیون ریال و ارزش ماشین آلات خارجی ۸۷۴۴۰ هزار یورو می باشد.

همچنین دریافت مجوز تاسیس و راه اندازی واحد صنعتی برای تولید بیلت فولاد ساده کربنی و کم آلیاژی(حاصل از فرایند ذوب)به ظرفیت سالانه ۳ میلیون تن در استان کرمان و شهرستان بردسیر با سرمایه ۲۲۵۳۶۸۰۰۰ میلیون ریال در زمینی به مساحت یک میلیون دویست هزار متر مربع و سطح زیربنا هجده هزار بیست متر مربع و ارزش ماشین آلات داخلی ۱۷۴۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال می باشد.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها