۱۴۰۳ يکشنبه ۱۹ فروردين چاپ

افزایش ۲/۵ برابری سرمایه در طرح تسهیلاتی «کارت اعتباری انتخاب پلاس» بانک ایران زمین

افزایش ۲/۵ برابری سرمایه در طرح تسهیلاتی «کارت اعتباری انتخاب پلاس» بانک ایران زمین

اقتصاد میهن: بانک ایران زمین در راستای افزایش رضایت مشتریان این بانک و رفاه حال آنان، اعطای تسهیلات بر پایه میانگین سپرده های مشتریان با نام “کارت اعتباری انتخاب پلاس” را آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد میهن از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ هدف از اجرای این طرح رفع نیازهای ضروری مشتریان بانک است.در طرح تسهیلاتی کارت اعتباری انتخاب پلاس مشتریان می توانند با حداقل مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال افتتاح حساب کرده و تا سقف ۳ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کنند و پس از گذشت مدت زمان حداقل ۴ ماه از تسهیلات اعتباری با شرایط باز پرداخت منعطف بهره‌مند شوند.

لازم به ذکر است حداکثر ضریب پرداخت تسهیلات ۱/۵ برابر معدل موجودی بوده و متقاضی در زمان دریافت می تواند علاوه بر تسهیلات، سپرده خود را نیز برداشت کند.در صورتی که سپرده مشتری بیش از ۴ ماه ماندگاری داشته باشد، معدل سپرده به صورت روز شمار از ابتدای تاریخ سپرده‌گذاری تا روز درخواست مشتری محاسبه و در صورت کسب حداقل معدل (۱۰۰ میلیون ریال)، تسهیلات تا سقف مقرر پرداخت خواهد شد.علاقه مندان می توانند جهت دریافت اطلاعات کامل طرح به سایت بانک ایران زمین به نشانی اینترنتی www.izbank.ir و یا یکی از شعب بانک در سراسر کشور مراجعه و همچنین در صورت نیاز به توضیحات بیشتر با شماره ۰۲۱۲۴۸۰۹ مرکز ارتباط با مشتریان بانک ایران زمین تماس حاصل کنند.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها