۱۴۰۲ سه شنبه ۸ اسفند چاپ

زمین‌ ورزشی «باغ راه فدک»، نوسازی شد

زمین‌ ورزشی «باغ راه فدک»، نوسازی شد

اقتصاد میهن: زمین‌ ورزشی باغ راه فدک با هدف استفاده بهینه از فضاهای موجود شهری و در راستای توسعه و نهادینه شدن فرهنگ ورزش بین جوانان و نوجوانان، نوسازی و ساماندهی شد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد میهن از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه گفت: در راستای برنامه های مدیریت شهری در تقویت زیرساخت های فرهنگی و ورزشی، همزمان با اجرای برنامه های طرح تحول ۲۰ گانه خدمت، نوسازی و ساماندهی زمین ورزشی باغراه فدک در دستور کار قرار گرفت. اکرم رجایی،  با اشاره به اینکه در این طرح یکهزارمتر مربع چمن مصنوعی زمین ورزشی باغ راه فدک تعویض شد، افزود: زمین های ورزشی روباز محلات بر اساس اولویت‌ها، ظرفیت و همچنین جمعیت ساکن برای استفاده جوانان احداث شده و باتوجه به مطالبات و درخواست های شهروندان ورزشکار ،بهسازی این فضای ورزشی انجام شد. وی اظهار داشت: مدیریت شهری تلاش دارد تا با فراهم کردن امکانات مناسب در محلات، شهروندان با کمترین هزینه و امکانات، سلامت جسمی و روانی خود را حفظ کنند.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها