۱۴۰۲ دوشنبه ۳۰ بهمن چاپ

منظر شبانه خیابان دریان نو روشن شد

منظر شبانه خیابان دریان نو روشن شد

اقتصاد میهن: معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲ گفت: به منظور ایجاد جلوه‌های بصری شبانه، میدان و خیابان دریان نو با نصب پروژکتورهای دفنی روشن شد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد میهن از روابط عمومی منطقه ۲، علی اصغر طاهری گفت: در راستای اجرای طرح تحول بیست گانه خدمت با هدف ارتقای بهینه خدمت رسانی به شهروندان، بهسازی فضای بصری محیط شهری در دستور کار قرار گرفت.وی با اشاره به اهمیت نور پردازی و در حس نشاط و امنیت شهر و شهروندان، افزود: نورپردازی یکی از راهکارهای مناسب  برای هویت بخشی و ایجاد جلوه بصری، به فضای شهری است، بر همین اساس نورپردازی خیابان دریان نو به عنوان یکی از پروژه های توسعه محلی در دستور کار قرار گرفت.معاون شهردار منطقه با بیان اینکه  نورپردازی خیابان و میدان دریان نو با ۲۰۰ عدد پروژکتور کم مصرف  دفنی انجام شد، عنوان کرد: با توجه به قابلیت  نورپردازی دفنی در ارتقای  زیبایی ظاهری و جذابیتی چند برابر فضاهای شهری ، این سیستم در روشنایی خیابان دریان نو به کارگرفته شد تا  جلوه خاصی در محیط شهری ایجاد شود.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها