۱۳۹۹ سه شنبه ۱۹ اسفند چاپ

ایرانسل پرچمدار توسعۀ ارتباطات روستایی

ایرانسل پرچمدار توسعۀ ارتباطات روستایی

اقتصاد میهن: وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، در مراسم افتتاح پروژه‌های ارتباطی حوزۀ روستایی استان هرمزگان، ایرانسل را پرچمدار توسعۀ ارتباطات روستایی در هرمزگان برشمرد و از تحول ارتباطی ایجاد شده توسط ایرانسل در این استان، به خصوص در منطقۀ بشاگرد تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در این مراسم، طی ارتباط آنلاین از استانداری هرمزگان با سایت‌های ایرانسل در دو روستای خمینی‌شهر و محمودآباد، به نمایندگی از  سایت‌های احداث شده در کل استان، این سایت‌ها توسط وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات و استاندار هرمزگان، رسماً افتتاح شدند.وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، در این مراسم با اشاره به رشد شاخص توسعۀ ارتباطات روستایی هرمزگان از ۶۰ به ۸۶ درصد، طی ۶ ماهۀ اخیر، از دست‌اندرکاران اجرای پروژه‌های توسعۀ ارتباطی حوزۀ روستایی این استان تقدیر کرد.

آذری‌جهرمی فراهم شدن امکان نظارت مردم بر مسؤولان را از برکات و دستاوردهای توسعۀ ابزارهای ارتباطی و فضای مجازی برشمرد و گام بعدی پس از ایجاد زیرساخت ارتباطی را، توانمندسازی ساکنان روستاها برای استفاده از ظرفیت موجود، از جمله فروش محصول به نقاط دور دست و…، عنوان کرد.وی با اشاره به راه‌اندازی سایت 5G ایرانسل در جزیرۀ کیش در استان هرمزگان، از اقدامات ایرانسل در حوزۀ ارتباط روستایی این استان تقدیر کرد و با بیان اینکه ایرانسل پرچمدار توسعۀ ارتباطات روستایی در هرمزگان بوده است، از تحول بزرگ ارتباطی ایجاد شده در منطقۀ بشاگرد توسط ایرانسل، تقدیر و به خصوص از دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل و تیم‌های فنی و پروژۀ ایرانسل تشکر کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با بیان اینکه اقدامات انجام شده، وظیفۀ مسؤولان بوده و از این بابت منتی وجود ندارد، «عیدی» ساکنان مناطق تحت پوشش سایت‌های جدید را، استفاده از یک هفته اینترنت رایگان اعلام کرد. وی همچنین با اشاره به نقش پررنگ ایرانسل در توسعۀ ارتباطی منطقۀ بشاگرد، از مشارکت ایرانسل و استانداری هرمزگان برای احداث ۱۰ زمین چمن مصنوعی روستایی در این منطقه خبر داد.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها