۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت چاپ

تقدیر ویژه معاون استاندار بوشهر از پتروشیمی متانول ساز/ زاگرس، سربلند انتخابات ۱۴۰۲

تقدیر ویژه معاون استاندار بوشهر از پتروشیمی متانول ساز/ زاگرس، سربلند انتخابات ۱۴۰۲

اقتصاد میهن: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از اقدامات ارزشمند پتروشیمی زاگرس در جهت جهاد تبیین و ایجاد مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس شوری اسلامی و مجلس خبرگان رهبری تقدیر کرد.

به گزارش اقتصاد میهن از روابط عمومی شرکت پتروشیمی زاگرس، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از اقدامات ارزشمند پتروشیمی زاگرس در جهت جهاد تبیین و ایجاد مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس شوری اسلامی و مجلس خبرگان رهبری تقدیر کرد.در آیین اختتامیه جهاد تبیین انتخابات ۱۴۰۲ که با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر، مدیران استان بوشهر و خبرنگاران رسانه های فعال این استان برگزار شد؛ روابط عمومی شرکت پتروشیمی زاگرس به عنوان یکی از روابط عمومی‌های برتر صنعت در حوزه فرهنگی اجتماعی به ویژه جهاد تبیین انتخابات ۱۴۰۲ معرفی و تقدیر شد.

شرکت پتروشیمی زاگرس، از شرکت های فعال و کارآمد در حوزه مسئولیت های اجتماعی است که مشارکت و تعامل وثیقی با مردم، مسئولان و فعالان فرهنگی اجتماعی را به نمایش گذاشته است.در این مراسم آقای بداغی رئیس حراست شرکت پتروشیمی زاگرس به نمایندگی از این متانول ساز بزرگ جهان که نقش موثری در برگزاری انتخابات داشتن برای دریافت جایزه حاضر شدند گفتنی است این شرکت تحت مدیریت دکتر متین دیداری با ایجاد همدلی و هم افزایی میان صنعت و محیط پیرامون، به عنوان یکی از تعامل گراترین شرکت‌های صنعت در استان بوشهر، مطرح می‌باشد.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها