۱۴۰۱ سه شنبه ۲۵ بهمن چاپ

هدیه ۶ هزار میلیاردی پتروشیمی اروند به شرکت های دانش بنیان

هدیه ۶ هزار میلیاردی پتروشیمی اروند به شرکت های دانش بنیان

اقتصاد میهن: در حاشیه چهارمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل ،شرکت پتروشیمی اروند تفاهم نامه و قراردادهایی به ارزش بیش از ۶ هزار میلیارد ریال در راستای خلق ارزش و افزایش بهره‌وری بزرگترین زنجیره کلر و پی وی سی خاورمیانه با شرکت‌های داخلی به امضاء خواهند رساند .

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی اروند، در این رویداد مهم بیش از ۳۰ شرکت دانش بنیان و فن آور در زمینه های تخصصی همکاری خود را با این مجموعه‌ آغاز خواهند نمود.قابل ذکر است در ایامی که کشور عزیزمان ایران و صنعت آن در محاصره ظالمانه ترین تحریم های تاریخ می باشد داخلی سازی تجهیزات و قطعاتی که تا کنون در انحصار چند کشور غربی بوده ،صورت خواهد پذیرفت و ایرانی سازی ده ها ماده شیمیایی و کاتالیست با حمایت و پذیرش ریسک بزرگترین زنجیره کلر و پی وی سی خاورمیانه تنها بخشی از توانایی و اقتدار شرکت پتروشیمی اروند در راستای منویات مقام معظم رهبری و شعار سال در جزیره کیش خواهد بود.  در پایان، شایان يادآوري است که این نمایشگاه و همایش از روز دوشنبه ۲۴ بهمن ماه لغایت چهارشنبه ۲۶ بهمن ماه در جزیره کیش در حال برگزاری می باشد.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها