۱۴۰۱ پنج شنبه ۱۶ تير چاپ

نشست مشترک مدیران عامل شرکت های گروه توکا فولاد با مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان

نشست مشترک مدیران عامل شرکت های گروه توکا فولاد با مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان

اقتصاد میهن: نشست مشترک مدیران عامل شرکت های گروه توکا فولاد با مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان، برگزار شد .

دکتر صافی عضو هیأت مدیره هلدینگ توکافولاد و مدیرعامل شرکت توکاسبز ضمن تشکر از فرصت ایجاد شده جهت برگزاری این نشست مشترک، هدف از جلسه را توسعه همکاری های فی مابین شرکتهای توکافولاد با فولاد هرمزگان عنوان کرد. در ابتدای این نشست که با حضور مدیران عامل شرکتهای گروه توکافولاد و مدیرعامل و اعضا محترم هیات مدیره و معاونین و مدیران شرکت فولاد هرمزگان انجام گرفت، دکتر معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان، ضمن خیر مقدم از تلاشهای کارکنان توکافولاد در فرآیند تولید و تعمیر و نگهداری خطوط تولید شرکت فولاد هرمزگان قدردانی و تشکر نمودند‌‌؛ دکتر معروفخانی در ادامه همچنین نکاتی را جهت تعامل افزونتر و ارتقاء کیفیت خدمات و توجه به وضعیت پرسنل پیمانکار شاغل در فولاد هرمزگان یادآور شدند.

در بخش دیگری از این جلسه دکتر صافی عضو هیأت مدیره هلدینگ توکافولاد و مدیرعامل شرکت توکاسبز ضمن تشکر از فرصت ایجاد شده جهت برگزاری این نشست مشترک، هدف از جلسه را توسعه همکاری های فی مابین شرکتهای توکافولاد با فولاد هرمزگان و دریافت نقطه نظرات کارفرما در خصوص محصولات و خدمات ارائه شده توسط این گروه عنوان نموده و به معرفی مختصری از شرکتهای گروه سرمایه گذاری توکافولاد پرداخت.

در ادامه  دکتر سعیدبخش مدیرعامل شرکت توکاریل، مهندس اسماعیلی مدیرعامل شرکت صنايع نسوز توکا ، مهندس کاظمی مدیرعامل شرکت بهسازان صنایع خاورمیانه، مهندس شیرمحمدلو مدیرعامل شرکت آسیا سیر ارس، مهندس حیدرزاده مدیر عامل شرکت حمل و نقل توکا و مهندس سورانی مدیرعامل شرکت میرکو به معرفی شرکتهای تابعه و نکات مربوط به قراردادهای فی مابین پرداخته و به ظرفیتهای موجود جهت ارتقاء و بهره وری بیشتر اشاره نمودند.

در پایان این نشست مشترک دکتر معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به پتانسیل‌ها و ظرفیت های قابل توجه منطقه هرمزگان برای سرمایه گذاری با توجه به طرح های توسعه پیش رو آمادگی شرکت فولاد هرمزگان را برای مشارکت با گروه سرمایه‌گذاری توکا فولاد در موارد خاص و توسعه همکاری با شرکتهای زیرمجموعه توکافولاد اعلام نمودند و مقرر شد زمینه همکاری مشترک در قالب کارگروه های کارشناسی بررسی و جمع بندی شود.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها