۱۴۰۲ پنج شنبه ۴ آبان چاپ

کسب رتبه اول توسط شرکت پتروشیمی « چوار» در بین ۱۶ شرکت هلدینگ خلیج فارس

کسب رتبه اول توسط شرکت پتروشیمی « چوار» در بین ۱۶ شرکت هلدینگ خلیج فارس

اقتصاد میهن: مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام گفت: شرکت پتروشیمی شهرستان چوار توانسته است در بین ۱۶ شرکت هلدینگ خلیج فارس رتبه اول را کسب کند.

به گزارش اقتصاد میهن، افتتاحیه نمایشگاه ایرانی سازان با حضور ۶۰ شرکت داخلی، تعمیر و نگهداری و تولید کننده قطعات داخلی نفت، گاز و پتروشیمی در سالن اجتماعات هتل زاگرس برگزار شد.در این افتتاحیه سید غلام‌حسن گرشاسبی مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام بیان کرد: این نمایشگاه برای اولین بار در استان ایلام در جهت افزایش توسعه و رفاه صنعت برگزار شد.وی افزود: شرکت پتروشیمی شهرستان چوار توانسته است در بین ۱۶ شرکت هلدینگ خلیج فارس رتبه اول را کسب نماید و از ۱۵۰ شرکت به ۵۵۰ شرکت در سطح استان دست پیدا کند.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام گفت: شرکت پتروشیمی ایلام در مواجه با تحریم ها توانسته است با تکیه بر دانش بومی و نیرو جوان بسیاری از قطعات که در جهان محدود است را بسازد.گرشاسبی در ادامه اضافه کرد: کشور ایران در زمان تحریم ها ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار وسایل صنایع به کشور ونزولا صادر کرد.مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام با اشاره به اینکه ایلام پتانسیل پیشرفت را دارد، اضافه کرد: با راه اندازی شرکت پارس غربی در استان نوآوری و رشد اقتصادی در استان ایلام ایجاد خواهد شد.

شهریار عباسی معاون اقتصادی استاندار ایلام نیز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه ایرانی سازان گفت: نمایشگاه ایرانی سازان با جمعی از تولید کنندگانی که تکیه بر دانش بومی کرده اند برگزار شده است.وی افرود: در سال ۹۷ با ایجاد تحریم های دشمن شرکت های ایرانی با اتکا به نیرو جوان و دانش بومی توانستند در این شرایط بهترین عملکرد را داشته باشند.معاون اقتصادی استاندار ایلام اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه فرصت خوبی است برای تولید کنندگان که با معرفی کردن ظرفیت و توانمندی های خود فضای رقابتی سالمی در بین خود اجرا نمایند.

وی با اشاره به اینکه ایلام به عنوان بهشت انرژی معرف است، عنوان کرد: ایلام منبع غنی از نعمت های خدادی است و با همجوار بودن با کشور عراق می‌توانیم با صادر کردن وسایل و تجهیزات توسعه اقتصادی و سیاسی کشور ایران را افزایش دهیم.عباسی در پایان گفت: امیدواریم نتیجه این نمایشگاه با افزایش تولید ملی، ایجاد شغل، افزایش دانش بومی و ارز آوری اقتصادی باشد.نمایشگاه ایرانی سازان با حضور بیش از ۶۰ شرکت تولید کننده قطعات داخلی حوزه نفت، گاز و پتروشیمی از تاریخ ۳ لغایت ۵ آبان ماه، از ساعت ۹ صبح تا ۳ بعدازظهر در محل نمایشگاه های دائمی شهر ایلام برای عموم مردم برگزار خواهد شد.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها