۱۴۰۳ يکشنبه ۲۱ مرداد چاپ
برای اولین بار در کشور صورت گرفت

ساخت باسداکت‌های عظیم صنعت برق توسط شرکت فولاد اکسین خوزستان

ساخت باسداکت‌های عظیم صنعت برق توسط شرکت فولاد اکسین خوزستان

اقتصاد میهن: مدیر اجرای پروژه‌های شرکت فولاد اکسین خوزستان از اتمام عملیات اجرایی و نصب سازه های گنتری و پل های ارتباطی پروژه کلیدخانه ۳۳ کیلو ولت این شرکت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد میهن، حسن مهدیان اظهار کرد: ملیات اجرایی و نصب سازه های گنتری و پل های ارتباطی پروژه کلیدخانه ۳۳ کیلو ولت شرکت فولاد اکسین خوزستان با تلاش تیم های اجرایی و همکاری واحدهای حراست و HSE با موفقیت انجام شد.وی افزود: نصب سازه های گنتری و پل های ارتباطی بدون کوچکترین خطا و مشکلی در محل مورد نظر اجرایی و نصب شد. این کار با تمهیدات ایمنی اندیشیده شده و در ارتفاع ۲۳ متری در فضای باز و در این گرمای طاقت فرسا و با ریسک بسیار بالا خوشبختانه بدون هیچ حادثه ای انجام شد که جا دارد از همه عزیزان تلاشگر تشکر کنم. مهدیان عنوان کرد: اجرای این گنتری ها برای اتصال ترانسها و برق کارخانه به پست برق آرنا مورد نیاز بود که خوشبختانه طی دو روز با همت تیمهای اجرایی، فنی و نظارتی با دقت میلیمتری در محل خود اجرا و نصب شد.

مدیر اجرای پروژه‌های شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: در ادامه این پروژه و با تامین به موقع مالی طرح، در ۳ تا ۴ ماه آینده سازه های مربوط به باسداکت های پروژه نیز به مرحله نصب خواهند رسید. وی در ادامه خاطرنشان کرد: باسداکت های این پروژه برای اولین بار در کل کشور است که با چنین طول و ابعاد و مشخصاتی طراحی و ساخته شده و ان شاالله  نصب خواهند شد و هیچ تجربه مشابه دیگری در این خصوص در کشور وجود ندارد. مهدیان در پایان گفت: طبق الزامات برق منطقه ای، برق فعلی کارخانه که از ابتدای راه اندازی تاکنون به صورت موقت و از خط انتقال برق شهری تامین شده، الزاما باید تا پایان سال جاری جابجا شده و به پست آرنا متصل شود.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بنر ماه محرم بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها