۱۴۰۳ سه شنبه ۲۳ مرداد چاپ

خبر جنجالی؛ علیرضا بیرانوند ۴ ماه محروم شد!

خبر جنجالی؛ علیرضا بیرانوند ۴ ماه محروم شد!

اقتصد میهن: باشگاه پرسپولیس پس از جدایی علیرضا بیرانوند و حضور او در تراکتور از این دروازه‌بان شکایت کرده و منتظر رای پرونده است. به زودی رای نهایی پرونده جنجالی شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند به خاطر فسخ قرارداد اعلام خواهد شد.

به گزارش اقتصاد میهن، فرهیختگان نوشت: آن‌طور که پیداست در کمیته تعیین وضعیت درباره مهم‌ترین سوال این پرونده یعنی قانونی بودن یا نبودن فسخ قرارداد بیرانوند  جمع بندی نهایی طبق مستندات و لوایح دفاعی ارائه شده انجام و فسخ  قرارداد غیرقانونی تشخیص داده شده است. به این ترتیب پیش بینی رای هم با بررسی متن قوانین انضباطی اصلا کار ساده‌ای نیست. علیرضا بیرانوند چهار ماه محروم شده و کل مبلغ قرارداد باقی مانده سال آخر خود را به عنوان غرامت باید به پرسپولیس بپردازد که رقم آن حدود ۲۰ میلیارد تومان است. هم‌چنین طبق شنیده‌ها موضوع محرومیت میل و انتقالاتی و جریمه باشگاه تراکتور به خاطر اغوای بیرانوند منتفی است و این باشگاه با این اتهام محکوم نخواهد شد با این حال باید منتظر اعلام رسمی رای پرونده از سوی فدراسیون فوتبال بمانیم.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک مسکن بانک ملی بانک تجارت بانک سینا بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها