۱۴۰۳ شنبه ۲۷ مرداد چاپ
رئیس‌کل بیمه مرکزی تصریح کرد

افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور با پرداخت به موقع خسارت، ارائه محصولات متناسب با نیاز آحاد جامعه و تسهیل عملیات بیمه‌گری

افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور با پرداخت به موقع خسارت، ارائه محصولات متناسب با نیاز آحاد جامعه و تسهیل عملیات بیمه‌گری

اقتصاد میهن: رئیس‌کل بیمه مرکزی گفت: در راستای افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور، مولفه‌هایی نظیر پرداخت خسارت به موقع و منصفانه، ارائه محصولات متناسب با نیاز آحاد جامعه و تسهیل عملیات بیمه‌گری، نقش بی بدیلی ایفا می‌کند.

به گزارش اخبار ملل، دکتر علی استادهاشمی که درهمایش مدیران بیمه تجارت‌نو سخن می گفت، با اشاره به عملکرد و تجربه بسیار خوب شرکت بیمه تجارت‌نو افزود: انسجام بخشی و همدلی در صنعت بیمه دو عامل مهم برای ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات رسانی در شرکت‌های بیمه‌ای است. توصیه ایشان به شرکت‌های بیمه با این مضمون بود که: در نهادینه‌سازی مفاهیم بیمه‌ای در جامعه به گونه‌ای عمل کنیم که نام صنعت بیمه با واژه‌هایی نظیر اعتماد و آرامش، مترادف باشد.

* توسعه بیمه تجارت‌نو با مدیریت مبتنی بر منافع ذینفعان / رعایت اصول بنگاه‌داری، سرلوحه کار مدیران بیمه‌ای

در ادامه این همایش دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران از اقدامات مثبت و بهبود وضعیت شرکت بیمه تجارت‌نو در سال گذشته قدردانی کرد و این روند را رو به بهبود دانست.مهندس پورکیانی در بیانات خود اظهار داشتند: مهمترین موضوعی که مدیران یک شرکت بیمه‌ای باید سرلوحه کار خود قرار دهند، رعایت اصول بنگاه‌داری است. در این راستا مدیران شرکت‌های بیمه‌ای باید به گونه‌ای عمل نمایند که منافع تمام ذینفعان از جمله مشتریان، کارکنان، نمایندگان و سهامداران تامین شود.وی اظهار داشت؛ امیدواریم که با برنامه‌ریزی مناسب و مدیریت مبتنی بر منافع ذینفعان که در شرکت بیمه تجارت‌نو به وجود آمده است‌ بستر مناسبی برای توسعه این شرکت فراهم شود.وی در ادامه افزود: در سال‌ گذشته اقدامات بسیار خوبی در شرکت بیمه تجارت‌نو انجام شده و وضعیت شرکت با شیب بسیار خوبی رو به بهبود است و این امر جای قدردانی دارد.

پیش‌بینی رشد بیمه تجارت‌نو در ۴ سال آینده / اهداف نوین بیمه تجارت‌نو برای آینده

رئیس هیات مدیره بیمه تجارت‌نو  نیز پیش‌بینی کرد که با برنامه‌ریزی مناسب، طی ۴ سال آینده، بیمه تجارت‌نو در زمره شرکت‌های بیمه‌ای بزرگ کشور قرار خواهد گرفت.دکتر زمردیان، اعلام کرد که با توجه به برنامه‌ریزی استراتژیک اخیر، شرکت بیمه تجارت‌نو در خصوص پرداخت خسارت به روز است. وی این موفقیت را نتیجه همدلی و همگرایی در شرکت دانست.

دکتر زمردیان همچنین افزود که اهداف نوینی برای آینده بیمه تجارت‌نو طرح‌ریزی شده است. این اهداف شامل افزایش توان بیمه‌گری، ترکیب مناسب پرتفوی و پاسخ‌گویی به ذینفعان می‌باشد.وی پیش‌بینی کرد که با برنامه‌ریزی مناسب، طی ۴ سال آینده، بیمه تجارت‌نو در زمره شرکت‌های بیمه‌ای بزرگ کشور قرار خواهد گرفت.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک مسکن بانک ملی بانک تجارت بانک سینا بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها