۱۴۰۲ دوشنبه ۲۵ ارديبهشت چاپ

زمستان گرم و پرسود برای بیمه پاسارگاد + نمودار

زمستان گرم و پرسود برای بیمه پاسارگاد + نمودار

اقتصاد میهن: بیمه پاسارگاد در بهار سال 1401 به سود خالص 569 میلیارد تومان دست یافت.در تابستان رقم آن به 654 میلیارد تومان ، در پائیز به 533 میلیارد تومان و در فصل آخر سال با رشدی چشمگیر به 1.567 میلیارد تومان بالغ گردید تا جمع سود محقق شده در 12 ماهه سال گذشته به 3.325 میلیارد تومان (572 ریال به ازای هر سهم با احتساب سرمایه 5.817 میلیارد تومانی) برسد.

به گزارش اقتصاد میهن ، حق بیمه خالص (سهم نگهداری) بیمه پاسارگاد در این مدت به رقم ۳٫۷۴۷ میلیارد تومان رسید که نسبت به مدت مشابه قبل با رشد ۵۳ درصدی همراه بود. هم چنین درآمدهای بیمه ای رشد ۲۶ درصدی را شاهد بود. در سوی دیگر نیز خسارت پرداخت شده نسبت به مقطع مشابه سال قبل از آن افزایش ۵۴ درصدی داشت.در بخش هزینه ها نیز هزینه عمومی و اداری با افزایش ۵۸ درصدی نسبت به دوره مشابه قبل همراه بود. میانگین هزینه های بیمه ای نیز افزایش ۲۴ درصدی نسبت به دوره مشابه سال ۱۴۰۰ داشت. در نهایت سود خالص بیمه پاسارگاد در بازه زمانی مورد گزارش با رشد ۷ درصدی نسبت به ۱۲ ماهه ۱۴۰۰ همراه شد. مبلغ سرمایه گذاری های این شرکت بیمه ای نیز با رشد ۴۲ درصدی نسبت به مقطع مشابه قبل به ۲۰ میلیارد تومان رسید که سود حاصل از آن حدود ۳٫۵ میلیارد تومان بوده است. سپرده های بانکی بلند مدت و کوتاه مدت بخش عمده سرمایه گذاری های این شرکت یعنی حدود ۴۵ درصد را به خود اختصاص داده اند.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها