۱۴۰۲ پنج شنبه ۱۴ ارديبهشت چاپ

جلسه شورای حقوقی منطقه آزاد ماکو برگزار شد

جلسه شورای حقوقی منطقه آزاد ماکو برگزار شد

اقتصاد میهن: جلسه شورای حقوقی منطقه آزاد ماکو با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو و مقامات ارشد قضایی استان و منطقه به منظور حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه گذاران در منطقه آزاد ماکو برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد میهن، حسین گروسی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در این جلسه از تعامل خوب بین دستگاه قضا و سازمان منطقه آزاد خبر داد و گفت: رویکرد ما و دستگاه قضا وحدت، همدلی در راستای رفع مشکلات سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی است .وی از تشکیل اتاق تسهیل و خدمات سرمایه گذاری در راستای حمایت از سرمایه گذاران منطقه آزاد ماکو خبر داد و گفت: ۱۰۰ بسته سرمایه گذاری برای برای این منطقه آماده شده و در اختیار سرمایه گذاران قرار می گیرد و از مرحله صفر تا بهره برداری کارشناسان این اتاق، همراه سرمایه گذار و برای رفع مشکلاتشان اقدام می کنند.گروسی با بیان اینکه تمام قراردادهای منعقده در سایت سازمان قرار می گیرد اضافه کرد: همکاران ما در مجموعه منطقه آزاد ماکو با جدیت پیگیر رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی هستیم و شورای حقوقی منطقه آزاد ماکو نیز به همین منظور در این سازمان تشکیل شده است. شایان ذکر است: در این جلسه دستور حل مشکل یکی از سرمایه گذاران هتل بیمارستان جواهر در منطقه آزاد ماکو با اشتغالزایی ۷۰۰ نفر صادر شد.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها