۱۴۰۱ يکشنبه ۲۸ اسفند چاپ
انتشار گزارش حسابرسی مقبول شرکت صنابع پتروشیمی خلیج فارس؛

سود ارزشمندترین شرکت بازار سرمایه ایران باز هم افزایش یافت

سود ارزشمندترین شرکت بازار سرمایه ایران باز هم افزایش یافت

اقتصاد میهن: صورت مالی تلفیقی منتهی به 30 آذر 1401 بزرگترین و ارزشمندترین شرکت بازار سرمایه ایران در حالی در کدال منتشر شد که برای نخستین بار از تاسیس هلدینگ خلیج فارس، این گزارش از نظر حسابرسی مقبول و بدون بند و نکات حسابرسی است که نشان از عملکرد دقیق مالی فارس است.

به گزارش اقتصاد میهن  از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، از دیگر نکات قابل توجه این صورت مالی، افزایش بیش از ۲۰ درصدی سود تلفیقی فارس نسبت به مدت مشابه است.بر اساس این گزارش سود تلفیقی ۶ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۱ از مبلغ ۴۴ هزار و ۹۴۵ میلیارد و ۴۲۹ میلیون تومان به ۵۴ هزار و ۱۰۶ میلیارد و ۸۹ میلیون تومان افزایش یافته است.همچنین سود پایه هر سهم قابل انتساب به مالکان شرکت اصلی از ۷۳۲ ریال به ۸۶۹ ریال نسبت به مدت مشابه افزایش داشته است. از سوی دیگر درآمد عملیاتی بزرگترین هلدینگ پتروشیمی کشور  با افزایش  حدود ۷۳ درصدی به رقم بی‌سابقه ۱۸۶ هزار و ۶۷۷ میلیارد و ۴۵۹ میلیون تومان در مدت شش ماهه منتهی به پایان آذر رسید.از دیگر نکات قابل توجه این گزارش افزایش ۲۶۵ درصدی سود شرکت اصلی است.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها