۱۴۰۱ چهارشنبه ۲۴ اسفند چاپ
پتروشیمی نوری پیشگام در عرصه مشتری مداری کشور؛

کسب تندیس زرین سه ستاره اجلاس صد واحد مشتری مدار توسط شرکت پتروشیمی نوری

کسب تندیس زرین سه ستاره اجلاس صد واحد مشتری مدار توسط شرکت پتروشیمی نوری

اقتصاد میهن: در سومین اجلاس سراسری یکصد واحد مشتری مدار کشور، از پتروشیمی نوری به عنوان شرکت پیشگام در عرصه‌ مشتری مداری تجلیل شد.

به گزارش اقتصاد میهن از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سومین اجلاس سراسری یکصد واحد مشتری مدار روز شنبه ۲۰ اسفندماه، با حضور واحدهای بزرگ تولیدی و خدماتی کشور در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد و در این میان شرکت پتروشیمی نوری به دلیل فعالیت‌های گسترده در حوزه‌ی مشتری مداری و تعامل حرفه‌ای با مشتریان، توانست تندیس زرین سه ستاره این اجلاس و لوح تقدیر واحد پیشگام در عرصه‌ی مشتری مداری کشور را دریافت کند. گفتنی است شرکت پتروشیمی نوری به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده مواد آروماتیک ایران با تولید سالانه ۴ و نیم میلیون تن محصول همواره تلاش کرده است تا با پیاده‌سازی روش‌های نوین ارتباط با مشتری در سازمان خود و تعریف راهکارهای سازنده تعامل با مشتریان، خود را به عنوان یکی از پیشگامان عرصه مشتری مداری در سطح ملی و بین‌المللی خوش آوازه کند.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک رفاه بانک توسعه تعاون فولاد خراسان بانک تجارت بانک ملی موسسه ملل بانک سینا بانک صادرات ایران بیمه ملت
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها