۱۴۰۱ شنبه ۱۳ اسفند چاپ

نخستین نمایشگاه دستاوردهای بانک پارسیان در حوزه دانش بنیان برگزار می شود

نخستین نمایشگاه دستاوردهای بانک پارسیان در حوزه دانش بنیان برگزار می شود

اقتصاد میهن: مدیر آینده پژوهی بانک پارسیان از برگزاری نخستین نمایشگاه دستاوردهای این بانک در حوزه دانش بنیان در هفته جاری خبرداد و گفت: در این نمایشگاه محصولاتی از شرکت های دانش بنیان که به واسطه حمایت مجموعه پارسیان تولید و در بازار عرضه شده است، به نمایش گذاشته خواهد شد.

مهدی فراهانی در این باره اظهار داشت: بانک پارسیان بواسطه نوع ساختار و داشتن زنجیره کامل ارزش خود محصولات و خدمات ویژه ای را طی سال جاری در حوزه دانش بنیان طراحی نموده که به جرات می توان گفت از جامع ترین محصولات و خدمات نظام پولی وبانکی کشور در حوزه دانش بنیان به شمار می رود.وی با بیان این که مجموعه بانک پارسیان نسبت به حوزه دانش بنیان اهمیت ویژه ای قائل است و به عنوان نخستین بانک کشور، اقدام به راه اندازی بانکداری دانش بنیان نموده است گفت: این بانک در حمایت از شرکت های فن آور و خلاق نیز خدمات خود را با ویژگی های منحصر به فرد ارائه می دهد.

دکتر فراهانی افزود: یکی از خدمات ما پرداخت تسهیلات با نرخ های ترجیحی به شرکت های غیر دانش بنیانی است که محصول دانش بنیان خریداری می کنند. مدیر آینده پژوهی بانک پارسیان در خصوص اولین نمایشگاه دستاوردهای دانش بنیان این بانک اضافه کرد: دراین نمایشگاه که در روز پانزدهم اسفندماه در ساختمان مرکزی بانک پارسیان با حضور مقامات کشوری، نمایندگان مجلس، مدیران نظام پولی و بانکی، اساتید دانشگاه، مدیران صندوق های پژوهش و فناوری و اصحاب رسانه برگزار خواهد شد گزیده ای از دستاورد های شرکت های دانش بنیانی که بواسطه حمایت مجموعه پارسیان موفق به تولید محصول یا ارائه خدمت در حوزه دانش بنیان شده اند به نمایش گذاشته خواهد شد.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها