۱۴۰۱ چهارشنبه ۱۲ بهمن چاپ
تندیس زرّین رضایت مندی مشتری به غول آروماتیک ایران رسيد

«نوري» ، بازهم طلايي شد

«نوري» ، بازهم طلايي شد

اقتصاد میهن: مجتمع پتروشيمي نوري بزرگ‌ترین آروماتیک ایران، با کسب تندیس زرّین دوازدهمین اجلاس رضایتمندی مشتری، بر پیشرو بودن خود در عرصه‌های مختلف صحه گذاشت.

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، دوازدهمین اجلاس سراسری رضایت‌مندی مشتری با رویکرد “مشتری مداری” در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما و با حضور صاحبان صنایع، فعالان اقتصادی و اصناف کشور برگزار شد.در این اجلاس که به همت اتاق بازرگانی ایران برگزار شد، شرکت پتروشیمی نوری توانست بر اساس ارزیابی‌های انجام شده در چهارچوب محورهای همایش، تندیس زرّین رضایت مندی مشتری را در سطح ملی دریافت کند. آشنایی با تکنیک‌های جهانی تعامل با مشتریان و ذینفعان بنگاه‌های اقتصادی، تولیدی و خدماتی، ارتقاء سطح رضایتمندی و رسیدن به وفاداری مشتریان، راهکارهای افزایش سهم بازار، آشنایی با نظام CRM و… از مهمترين شاخص هاي ارزيابي مشتري مداري است.

انتخاب شرکت‌های برگزیده این اجلاس ملی، هر ساله براساس ارزیابی‌های دقیق صورت گرفته از واحدهای تولیدی و خدماتی برتر کشور و پس از بررسی شاخص‌های ۱۷ گانه کیفیت، مانند رعایت ضوابط تعیین و اعلام قیمت کالا و خدمات برای مصرف کننده، انطباق ضوابط تعیین شده با ضوابط سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان، شفافیت در اعلام و درج کالا و خدمات ارائه شده، ایجاد شبکه ارتباطی مناسب برای مشتریان و دارا بودن نظام مدون، کارآمد و اجرایی واحد رسیدگی به شکایات و نظارت مصرف کنندگان (CRM) صورت مي‌گيرد. زهدان مدیر زنجیره تأمین، بازاریابی و فروش شرکت پتروشیمی نوری در حاشیه این اجلاس گفت: شرکت پتروشیمی نوری به عنوان یکی از اولین دارنده‌های دو استاندارد مهم سیستم مدیریت پایش و اندازه‌گیری رضایت مشتریان ISO 10004:2018 و سیستم مدیریت شکایات مشتریان ۲۰۱۸:ISO 10002 در سطح شرکت‌های هم رده خود، همواره توجه ویژه‌ای به این مقوله مهم داشته است.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها