۱۴۰۱ سه شنبه ۴ بهمن چاپ

صعود ۱۸ پله ای شرکت مبین انرژی خلیج فارس

صعود ۱۸ پله ای شرکت مبین انرژی خلیج فارس

اقتصاد میهن: رتبه شرکت مبین انرژی خلیج فارس در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال گذشته با ۱۸ پله صعود به رتبه سی ام رسید.

سازمان مدیریت صنعتی برای بیست و پنجمین سال متوالی، شرکت‌های بزرگ و موثر در اقتصاد کشور را طی همایش شرکت‌های برتر ایران در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما معرفی کرد.در همایش امروز، شرکت‌های پیشرو، شرکت‌های برتر از نظر رشد سریع، شرکت‌های برتر صادرات‌گرا و شرکت‌های برتر دارای رتبه‌های ویژه معرفی شدند.براساس گزارشات شرکت مبین انرژی خلیج فارس موفق به کسب رتبه اول از نظر شاخص خروج در گروه انرژی و رتبه اول از نظر بهره وری کل عوامل در گروه انرژی و دریافت لوح شد.بر اساس بررسی ها شرکت مبین انرژی خلیج فارس در رتبه شرکت‌های برتر، امسال توانسته است رتبه خود را که سال گذشته در رتبه چهل و هشتم قرار داشت با ۱۸ پله صعود به رتبه سی ام برساند که این نشان از تلاش بی وقفه ی عوامل این مجموعه عظیم می باشد.

گفتنی است که در آیین همایش شرکت‌های برتر ایران از مرتضی باشی مدیر روابط عمومی این شرکت تقدیر شد. گفتنی است که صنایع پتروشیمی خلیج فارس، نفت ستاره خلیج فارس، پالایش نفت بندرعباس، فولاد مبارکه و شرکت سرمایه‌گذاری غدیر به عنوان ۵ شرکت اول کشور انتخاب شدند.

معرفی شرکت مبین انرژی خلیج فارس

بر اساس بررسی ها، شرکت مبین انرژی خلیج فارس، یکی از بزرگترین واحدهای یوتیلیتی جهان و متمرکز در ایران، واقع در فاز یک پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی در ۵ بخش مجزا و به مساحت ۸۸ هکتار واقع شده است. همچنین طرح تصویب این شرکت در سال ۱۳۷۹ با مشارکت کنسرسیومی متشکل از شرکت های داخلی و خارجی به بهره برداری رسید. در سال ۸۶ طرح های توسعه شرکت مبین انرژی خلیج فارس توانست کلیه نیازهای یوتیلیتی منطقه را به نحو مطلوب پوشش دهد و مهندسی تفصیلی آن توسط شرکت تکنیپ فرانسه صورت گرفت.براساس بررسی ها، هدف از احداث شرکت مبین انرژی خلیج فارس صرفه جویی در هزینه های سرمایه گذاری و تولیدی و کاهش قيمت تمام شده انرژی مصرفی مجتمع های مستقر در منطقه بوده است.

فعالیت شرکت مبین انرژی خلیج فارس

تولید و توزیع برق و بخار

تولید و توزیع اکسیژن، نیتروژن، هوای سرویس، هوای ابزار دقیق

تولید و توزیع آب شیرین، آب بدون املاح، آب سرویس، آب آتش نشانی و آب کولینگ

دریافت وتصفیه پساب های صنعتی و بهداشتی شرکت های پتروشیمی منطقه

سوزاندن پسماندهای مایع و جامد در کوره های زباله سوز

دریافت گاز از شبکه سراسری و تقلیل فشار آن و توزیع بین مجتمع های پتروشیمی

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها