۱۴۰۲ پنج شنبه ۱۱ خرداد چاپ
با بررسی اسناد مالی دو ماه ابتدای سال ۱۴۰۲ معلوم شد

رشد ۳۹ درصدی فروش شرکت بیمه ملت

رشد ۳۹ درصدی فروش شرکت بیمه ملت

اقتصاد میهن: حق بیمه تولیدی شرکت بیمه ملت در ۲ ماه نخست امسال رشد ۳۹ درصدی داشته است و به بیش از ۴ هزار و ۵۶۴ میلیارد ریال رسید.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد میهن، میزان فروش بیمه ملت در ۲ ماه نخست سال ۱۴۰۲ نسبت به ۲ ماه ابتدای سال ۱۴۰۱ رشدی ۳۹ درصدی داشته و این شرکت تراز عملیاتی ۶۳ درصدی را به ثبت رسانده است. کل حق بیمه تولیدی این شرکت بیمه‌گر با سرمایه ثبت شده ۳۰ هزار و ۶۵۷ میلیارد و ۲۱۳ میلیون ریالی در ۲ ماه نخست امسال بالغ بر ۴ هزار و ۵۶۴ میلیارد و ۴۳۲ میلیون ریال بوده و در مقابل هزینه ناشی از پرداخت خسارت به بیمه‌گزاران و بیمه‌شوندگان تحت پوشش بیمه ملت در پایان اردیبهشت به ۲ هزار و ۸۰۷ میلیارد و ۷۸۹ میلیون ریال رسیده است.

بررسی‌ها نشان می دهد که از کل فروش ۲ ماه نخست سال ۱۴۰۲ بیمه ملت ۳۰ درصد سهم ثالث و حوادث سرنشین، ۱۴ درصد سهم بیمه های زندگی، ۱۲ درصد سهم بیمه درمان، ۱۱ درصد سهم بیمه کشتی، ۹ درصد سهم بیمه بدنه، ۷ درصد بیمه مسئولیت، ۶ درصد بیمه نفت و انرژی، ۴ درصد هواپیما بوده و  ۸ درصد هم سهم سایر بوده است. حفظ ثبات و آرامش، ایجاد تنوع و جذابیت در محصولات و خدمات، افزایش سهم شبکه فروش و نمایندگان از سبد فروش و البته سودسازی با خارج کردن پرتفوهای زیان‌ده از تغییرات محسوس در کارنامه ۴ ماه پایانی بیمه ملت به شمار می رود.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها