۱۴۰۱ پنج شنبه ۲۵ فروردين چاپ
مدیر عامل بیمه رازی تصریح کرد

نقش موثر روزنامه رازی در بهبود ارتباط شرکت با مشتریان و سرمایه انسانی

نقش موثر روزنامه رازی در بهبود ارتباط شرکت با مشتریان و سرمایه انسانی

اقتصاد میهن: مدیرعامل بیمه رازی در نخستین سالگرد چاپ شماره روزنامه رازی، اطلاع‌رسانی دقیق به‌موقع و اثرگذار را یکی از مؤلفه‌های اصلی بهبود ارتباط بین مشتریان و شرکت‌ها دانست.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه رازی؛ چهارشنبه ۲۴ فروردین‌ ماه، روزنامه رازی یک سالگی خود را پشت سر گذاشت؛ در همین رابطه علی جباری، مدیرعامل بیمه رازی با اشاره به این مناسبت نوشت:

“یکی از مؤلفه‌های اصلی در بهبود ارتباط بین مشتریان و شرکت‌ها، اطلاع‌رسانی دقیق، به موقع و اثرگذار است و یکی از اصلی‌ترین مشتریان بیمه رازی، سرمایه انسانی آن است. روزنامه رازی توانسته در بهبود ارتباط شرکت با مشتریان و سرمایه انسانی نقش اثرگذاری داشته باشد و لذا از مدیر و همکاران محترم روابط عمومی بیمه رازی قدردانی می‌نمایم.”

بر اساس این گزارش، شماره نخست روزنامه رازی در تاریخ ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ با هدف ارتقای سطح آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی به چاپ رسید و امروز بعد از گذشت ۳۶۵ روز و چاپ ۱۲۸ شماره از این روزنامه به یک سالگی روزنامه رازی رسیدیم. روزنامه رازی در یک سال گذشته فعالیت‌های مجموعه را معرفی و به چاپ رسانده و این در حالی است که در این مدت نگاه ویژه‌ای به شعب به ویژه شعب شهرستان داشته و عاملی بوده تا شعب بیش از گذشته به فضای اطلاع‌رسانی و تعامل با مخاطب بپردازند.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک رفاه بانک توسعه تعاون فولاد خراسان بانک تجارت بانک ملی موسسه ملل بانک سینا بانک صادرات ایران بیمه ملت
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها