۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۵ مهر چاپ
اهدای ۲ نشان عالی و سفیر مسئولیت اجتماعی به مهدی جهانگیری؛

پرچم گروه مالی گردشگری بر تارک قله‌های مسئولیت اجتماعی

پرچم گروه مالی گردشگری بر تارک قله‌های مسئولیت اجتماعی

اقتصاد میهن: در چهارمین جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی با عنوان «برند خوب»، 2 نشان عالی و سفیر مسئولیت اجتماعی به مهدی جهانگیری، رئیس گروه مالی گردشگری اهدا شد.

به گزارش  پایگاه خبری اقتصاد میهناز روابط عمومی گروه مالی گردشگری، چهارمین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی (برند خوب) با حضور سازمان‌ها، شرکت‌های پیشرو در حوزه مسئولیت اجتماعی و محمدجعفر قائم پناه، معاون اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری به عنوان مهمان ویژه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.در این مراسم پس از سخنرانی دبیر جشنواره و رئیس خانه روابط عمومی ایران، پیام ناتاشا پاولوویچ، رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی (IPRA) قرائت شد.در این مراسم و به انتخاب هیات داوران جشنواره، ۲ نشان عالی و سفیر مسئولیت اجتماعی به مهدی جهانگیری، رئیس گروه مالی گردشگری اهدا شد.

گفتنی است، گروه مالی گردشگری همواره یکی از مهم‌ترین نهادهای بخش خصوصی در زمینه انجام مسئولیت اجتماعی بوده که می‌توان در این زمینه به فعالیت‌هایی چون تاسیس و راه‌اندازی مدارس کیمیای دانش در مناطق کم‌برخوردار کشور، احداث، تجهیز و نگهداری مراکز توانبخشی در کرمان، جیرفت و سیرجان، آزادسازی زندانیان واجد شرایط، انجام مسئولیت اجتماعی در حوزه ورزش مانند ساخت ورزشگاه در شهرستان‌های بافت و بناب، برگزاری سالانه پویش سفره مهربانی و… اشاره کرد.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک ملی موسسه ملل بانک تجارت بانک سینا بانک صادرات ایران بیمه ملت
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها