۱۴۰۲ جمعه ۲۶ خرداد چاپ

اهدا تندیس زرین مشتری مداری به شرکت پتروشیمی جم

اهدا تندیس زرین مشتری مداری به شرکت پتروشیمی جم

اقتصاد میهن: هیات برگزار کننده هفتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری، تندیس زرین اجلاس را به شرکت پتروشیمی جم اهدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد میهن از روابط عمومی و امور بین الملل پتروشیمی جم؛ هفتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد نقش مدیران اقتصادی در مهار تورم و رشد تولید، روز پنجشنبه، دهم خرداد ماه سال جاری در مرکز همایش های دائمی سازمان صدا و سیما برگزار شد. و شرکت پتروشیمی جم موفق یه کسب تندیس زرین این رویداد گردید. در این اجلاس علاوه بر تبادل نظر در حوزه اشاعه فرهنگ شاخص رضایتمندی مشتری، کیفیت در بازارهای رقابتی و تشریح مدل های موثر مدیریت ارتباط با مشتریان، عملکرد شرکت های ایرانی در حوزه ارتباط با مشتریان ( CRM ) نیز مورد بررسی قرار گرفت. هادی قوامی معاون حقوقی وزارت امور اقتصاد و دارایی، ریاست شورای سیاستگذاری و سعید خزائی، عضو هیات علمی دانشگاه تهران، ریاست کمیته علمی این اجلاس را برعهده داشتند. سجاد سیاهکار زاده ، عضو هیات مدیره پتروشیمی جم به نمایندگی از عبدالرحیم قنبریان، مدیر عامل شرکت، تندیس اجلاس را دریافت کرد.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک رفاه بانک توسعه تعاون فولاد خراسان بانک تجارت بانک ملی موسسه ملل بانک سینا بانک صادرات ایران بیمه ملت
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها