۱۴۰۲ جمعه ۲۶ خرداد چاپ

اهدا تندیس زرین مشتری مداری به شرکت پتروشیمی جم

اهدا تندیس زرین مشتری مداری به شرکت پتروشیمی جم

اقتصاد میهن: هیات برگزار کننده هفتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری، تندیس زرین اجلاس را به شرکت پتروشیمی جم اهدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد میهن از روابط عمومی و امور بین الملل پتروشیمی جم؛ هفتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد نقش مدیران اقتصادی در مهار تورم و رشد تولید، روز پنجشنبه، دهم خرداد ماه سال جاری در مرکز همایش های دائمی سازمان صدا و سیما برگزار شد. و شرکت پتروشیمی جم موفق یه کسب تندیس زرین این رویداد گردید. در این اجلاس علاوه بر تبادل نظر در حوزه اشاعه فرهنگ شاخص رضایتمندی مشتری، کیفیت در بازارهای رقابتی و تشریح مدل های موثر مدیریت ارتباط با مشتریان، عملکرد شرکت های ایرانی در حوزه ارتباط با مشتریان ( CRM ) نیز مورد بررسی قرار گرفت. هادی قوامی معاون حقوقی وزارت امور اقتصاد و دارایی، ریاست شورای سیاستگذاری و سعید خزائی، عضو هیات علمی دانشگاه تهران، ریاست کمیته علمی این اجلاس را برعهده داشتند. سجاد سیاهکار زاده ، عضو هیات مدیره پتروشیمی جم به نمایندگی از عبدالرحیم قنبریان، مدیر عامل شرکت، تندیس اجلاس را دریافت کرد.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک رفاه بانک توسعه صادرات ایران بانک سپه بانک تجارت بانک توسعه تعاون بانک ملی موسسه ملل بانک صادرات ایران بیمه ملت
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها
To Top