کد خبر : 97861 تاریخ : ۱۴۰۲ جمعه ۲۶ خرداد
اهدا تندیس زرین مشتری مداری به شرکت پتروشیمی جم اقتصاد میهن: هیات برگزار کننده هفتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری، تندیس زرین اجلاس را به شرکت پتروشیمی جم اهدا کرد.
اهدا تندیس زرین مشتری مداری به شرکت پتروشیمی جم

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد میهن از روابط عمومی و امور بین الملل پتروشیمی جم؛ هفتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد نقش مدیران اقتصادی در مهار تورم و رشد تولید، روز پنجشنبه، دهم خرداد ماه سال جاری در مرکز همایش های دائمی سازمان صدا و سیما برگزار شد. و شرکت پتروشیمی جم موفق یه کسب تندیس زرین این رویداد گردید. در این اجلاس علاوه بر تبادل نظر در حوزه اشاعه فرهنگ شاخص رضایتمندی مشتری، کیفیت در بازارهای رقابتی و تشریح مدل های موثر مدیریت ارتباط با مشتریان، عملکرد شرکت های ایرانی در حوزه ارتباط با مشتریان ( CRM ) نیز مورد بررسی قرار گرفت. هادی قوامی معاون حقوقی وزارت امور اقتصاد و دارایی، ریاست شورای سیاستگذاری و سعید خزائی، عضو هیات علمی دانشگاه تهران، ریاست کمیته علمی این اجلاس را برعهده داشتند. سجاد سیاهکار زاده ، عضو هیات مدیره پتروشیمی جم به نمایندگی از عبدالرحیم قنبریان، مدیر عامل شرکت، تندیس اجلاس را دریافت کرد.