۱۴۰۲ پنج شنبه ۲۳ شهريور چاپ

جشنواره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌ انداز بانک سپه تا پایان شهریورماه تمدید شد

جشنواره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌ انداز بانک سپه تا پایان شهریورماه تمدید شد

اقتصاد میهن: چهل و سومین دوره جشنواره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌ انداز بانک سپه تا پایان شهریورماه سال جاری تمدید شد.

به گزارش اقتصاد میهن از پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه، نظر به استقبال و اعتماد گسترده هموطنان عزیز از چهل و سومین دوره جشنواره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس انداز بانک سپه، مهلت افتتاح، تکمیل و افزایش موجودی این حساب‌ها تا پایان شهریورماه سال جاری تمدید شد.جوایز چهل‌ و سومین مرحله قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز (ریالی و ارزی) بانک سپه با شعار (در مدار مهربانی، از مردم برای مردم) 5555 جایزه نقدی یک میلیارد ریالی، 11111 حق تقدم وام قرض‌الحسنه 500 میلیون ریالی و میلیاردها ریال جوایز نقدی دیگر می‌باشد. هموطنان گرامی می‌توانند تا پایان شهریورماه با افتتاح حساب، تکمیل، افزایش موجودی خود و یا حفظ حداقل موجودی به مبلغ 100 هزار تومان (هر 50 هزار تومان در هر روز یک امتیاز) با شرکت در این قرعه‌کشی بزرگ، از جوایز ارزنده آن بهره‌مند شوند.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها