۱۴۰۲ شنبه ۲۳ ارديبهشت چاپ
به همت شرکت پرداخت الکترونیک سداد صورت گرفت

آغاز پویش «نذر کتاب» برای تجهیز کتابخانه‌های عمومی مناطق کم برخوردار

آغاز پویش «نذر کتاب» برای تجهیز کتابخانه‌های عمومی مناطق کم برخوردار

اقتصاد میهن: شرکت پرداخت الکترونیک سداد همزمان با برگزاری سی و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران بستری مناسب برای مشارکت علاقه‌مندان در تجهیز کتابخانه‌های عمومی در مناطق کم‌برخوردار فراهم کرده است.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد میهن، با افزایش قیمت این کالای فرهنگی مهم یکی از راه‌های دسترسی به کتاب، مراجعه به کتابخانه‌های عمومی است؛ ازاین‌رو  ایجاد و تجهیز این کتابخانه‌ها به‌ویژه در مناطق محروم از اهمیت به سزایی برخوردار است. در همین راستا شرکت پرداخت الکترونیک سداد با برگزاری کمپین نذر کتاب با عنوان «کتاب آباد» با شعار «آگاهی آبادی است» و با همکاری «بانک ملی ایران» بستری برای جمع‌آوری مطمئن کمک‌های نقدی برای حمایت از کتابخانه‌های عمومی فراهم آورده است. کاربران اپلیکیشن ایوا می‌توانند با مراجعه به بخش «مهربانی» و انتخاب گزینه «کتاب آباد» در تجهیز کتابخانه‌های عمومی مناطق محروم سهیم شوند. حامیان فرهنگ کتاب‌خوانی همچنین می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۱۰*۷۳۷* مبلغ موردنظر خود را اهدا کنند.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها