۱۴۰۰ يکشنبه ۳۱ مرداد چاپ

سهم 18 درصدی تفکیک پسماند خشک در منطقه2

سهم 18 درصدی تفکیک پسماند خشک در منطقه2

اقتصاد میهن: معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه2 گفت: با اجرای طرح کاپ در مجتمع های مسکونی بالای 80 واحد و مشارکت شهروندان، میزان تفکیک پسماند در این منطقه به 18 درصد رسید .

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 2،جعفر میرزایی ،معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با بیان اینکه برنامه های فرهنگی جهت مشارکت شهروندان در اجرای طرح کاپ در منطقه 2 اجرا می شود افزود: با هدف تحقق برنامه های مدیریت شهری در زمینه اجرای طرح کاپ، با اجرای برنامه های آموزشی و فرهنگی ،132 مجتمع مسکونی بالای 80 واحد و همچنین شهرک های منطقه   به طرح کاپ پیوستند.
معاون شهردار منطقه 2 گفت: به منظور اجرای این طرح، فعالیت آموزش به شهروندان با موضوع بازیافت و نحوه تفکیک پسماند به ساکنان مجتمع با رعایت اصول بهداشتی در حال اجرا است.او گفت: با توجه به اینکه بیشتریت تعداد شهرک ها در منطقه 2 واقع شده است ،این فرصت مناسبی برای بهره مندی از مشارکت شهروندان است و خوشبختانه برنامه ریزی و اقدامات لازم در این زمینه صورت گرفته است. میرزایی افزود: با هماهنگی سازمان مدیریت پسماند، امکان ارائه خدمات جمع آوری پسماند هوشمندتوسط استارت آپ ها فراهم شده است که درهمین راستا اطلاع رسانی محیطی جهت مشارکت شهروندان صورت گرفته است.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها