کد خبر : 89621 تاریخ : ۱۴۰۰ يکشنبه ۳۱ مرداد
سهم 18 درصدی تفکیک پسماند خشک در منطقه2 اقتصاد میهن: معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه2 گفت: با اجرای طرح کاپ در مجتمع های مسکونی بالای 80 واحد و مشارکت شهروندان، میزان تفکیک پسماند در این منطقه به 18 درصد رسید .
سهم 18 درصدی تفکیک پسماند خشک در منطقه2

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 2،جعفر میرزایی ،معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با بیان اینکه برنامه های فرهنگی جهت مشارکت شهروندان در اجرای طرح کاپ در منطقه 2 اجرا می شود افزود: با هدف تحقق برنامه های مدیریت شهری در زمینه اجرای طرح کاپ، با اجرای برنامه های آموزشی و فرهنگی ،132 مجتمع مسکونی بالای 80 واحد و همچنین شهرک های منطقه   به طرح کاپ پیوستند.
معاون شهردار منطقه 2 گفت: به منظور اجرای این طرح، فعالیت آموزش به شهروندان با موضوع بازیافت و نحوه تفکیک پسماند به ساکنان مجتمع با رعایت اصول بهداشتی در حال اجرا است.او گفت: با توجه به اینکه بیشتریت تعداد شهرک ها در منطقه 2 واقع شده است ،این فرصت مناسبی برای بهره مندی از مشارکت شهروندان است و خوشبختانه برنامه ریزی و اقدامات لازم در این زمینه صورت گرفته است. میرزایی افزود: با هماهنگی سازمان مدیریت پسماند، امکان ارائه خدمات جمع آوری پسماند هوشمندتوسط استارت آپ ها فراهم شده است که درهمین راستا اطلاع رسانی محیطی جهت مشارکت شهروندان صورت گرفته است.