۱۴۰۲ دوشنبه ۷ اسفند چاپ

جوایز ششمین دوره قرعه‌کشی سپرده سبای باشگاه مشتریان بانک پارسیان اهدا شد

جوایز ششمین دوره قرعه‌کشی سپرده سبای باشگاه مشتریان بانک پارسیان اهدا شد

اقتصاد میهن: با برگزاری آیین‌های جداگانه، جوایز ۵ برنده ششمین دوره قرعه‌کشی سپرده ارزشمند سبای باشگاه مشتریان بانک پارسیان اهدا شد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد میهن، زهرا بدیعی یزدی، ثریا فیض‌آبادی ثانی، علی حیدری ، سجاد علی پور و راحله گودرزی ، ۵ برنده یک میلیارد ریالی این قرعه‌کشی بودند که با حضور در شعب بانک پارسیان جوایز خود را دریافت کردند.گفتنی است؛ پیش از این پنجمین مرحله قرعه‌کشی سپرده بانکی ارزشمند (سبا) باشگاه مشتریان بانک پارسیان، برگزار و جوایز ارزشمندی به برندگان اهدا شده بود و ششمین مرحله قرعه‌کشی آن شنبه۱۳ آبان ماه برگزار و۵ برنده خوش‌اقبال آن شناسایی شدند.شایان‌ذکر است؛ باشگاه مشتریان بانک پارسیان سپرده کوتاه‌مدتی را با عنوان “سپرده سبا(سپرده بانکی ارزشمند پارسیان)”با طراحی متفاوت کارت ارائه نموده است. استفاده از تسهیلات ارزان‌قیمت، شرکت در قرعه‌کشی‌های دوره‌ای سبا (۴ بار در سال)، دریافت کارت اعتباری ،عضویت خودکار در باشگاه مشتریان بانک پارسیان، عضویت خودکار در باشگاه تخفیفی تاپیا باقابلیت تخفیف از ۱% تا ۵۰% در لحظه و استفاده از جوایز و تخفیف‌های شرکای تجاری باشگاه ازجمله مزایای این حساب به شمار می‌آید.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها