۱۴۰۰ يکشنبه ۱۹ ارديبهشت چاپ

پرتفوی 800 میلیاردی و رشد 70 درصدی شعبه آمل

پرتفوی 800 میلیاردی و رشد 70 درصدی شعبه آمل

اقتصاد میهن: رئیس شعبه آمل بیمه دانا گفت: این شعبه توانست در سال 1399 در آستانه کسب پرتفوی 800 میلیاردی با نسبت خسارت 45 درصدی قرار گیرد.

این رقم نسبت به مورد مشابه سال 1398 رشد 70 درصدی دارد که پیش‌بینی می شود تا پایان سال 1400 در کسب پرتفوی و انتخاب ریسک به نقطه اوج خواهد رسید. به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، حسینعلی جنگجو با اشاره به سابقه کوتاه فعالیت شعبه آمل افزود: این توفیق در وهله نخست ناشی از عنایت خداوند متعال و در مرحله بعدی مرهون رهنمودهای قابل تقدیر مدیران ارشد و ستادی و مناطق شرکت بیمه دانا و نیز تلاش و همدلی خالصانه یکایک همکاران دلسوز و همچنین تلاشهای بی وقفه شبکه فروش بوده که با نگاه ارزشی و اعتقادی به کار و خدمت رسانی عاشقانه، برای اعتلای نام شرکت سهامی بیمه دانا تلاش می نمایند. وی با اشاره به تاثیر قابل ملاحظه طرح مهردانا در جذب پرتفوی این شعبه افزود: به یاری پروردگار و با برنامه ریزی انجام شده و استفاده از پتانسیل های موجود و همچنین با اتکا به روحیه جهادی همکاران و مشارکت نمایندگان و همکاری جمعی آنان، یقینا پیشتازی شعبه در عرصه خدمت رسانی به زیاندیدگان و بیمه گذاران محترم در سال جاری با کیفیت مطلوب تری ادامه خواهد یافت.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها