به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه دو، رضا عابدینی، با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای برنامه های ستاد هماهنگی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مبنی بر کاهش مراجعات حضوری در واحدهای اداری ، سامانه بارکدخوان اسناد مالی طراحی شد.وی افزود: با توجه به قرار داشتن در روزهاي پاياني سال و افزايش پیگیری های اسناد مالی، این سامانه با هدف ممانعت از مراجعه حضوری و جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه راه اندازی شد.
وی افزود: در این سامانه ، برای هریک از اسناد مالی بارکدی تعریف شده که با ارسال بارکد به شماره ٩٨١٠٠٠٨٣٤٥ مشخص می شود سند مذکور در کدام اداره و توسط کدام یک از کارمندان در حال رسیدگی است و فرد می تواند بدون مراجعه غیر حضوری از طریق تماس تلفنی روند کار را پیگیری کند.
عابدینی با تاکید براینکه مدیریت منطقه در راستای ارائه خدمات مطلوب و موثر به شهروندان و افزایش رضایتمندی گام برداشته است،خاطرنشان کرد: سرعت بالا در پاسخگویی و امنیت بالا در انتقال اطلاعات از دیگر مزایای این سامانه است. به گفته معاون شهردار منطقه٢، با راه اندازی سامانه بارکدخوان اسناد مالی و ایجاد امکان پیگیری غیر حضوری ،مراجعات کارکنان به حوزه مالی بسیار کاهش یافته است.