۱۴۰۲ يکشنبه ۱۰ دي چاپ

افشای مدرک جدید در ماجرای دور زدن سقف بودجه توسط سپاهان/ عقد قرارداد زردپوشان با همسر کاوه رضایی تایید شد!

افشای مدرک جدید در ماجرای دور زدن سقف بودجه توسط سپاهان/ عقد قرارداد زردپوشان با همسر کاوه رضایی تایید شد!

اقتصاد میهن: در حالی که چند ماه پیش خبری مبنی بر ابتکار عجیب یکی از باشگاه‌ها برای دور زدن قانون سقف بودجه از طریق قرارداد بستن با همسر یکی از بازیکنان منتشر و سپس تکذیب شده بود، به نظر می‌رسد آن خبر ارزش بررسی دوباره داشته باشد!

از باشگاه سپاهان خبر رسیده که فرنوش شیخی مصدوم شده است. خبر پارگی رباط صلیبی فرنوش شیخی همسر کاوه رضایی ستاره والیبال تیم سپاهان نشان می‌دهد احتمالاً شایعه‌ جنجالی که شهریور امسال در مورد نحوه عجیب قرارداد بستن سپاهان با کاوه رضایی منتشر شد صحت داشته است.شهریور امسال و در اوج جنجال‌های مربوط به سقف قرارداد خبر رسید یک باشگاه برای دور زدن قانون سقف قرارداد با همسر یکی از بازیکنان که در تیم و رشته‌ای دیگر از همین باشگاه فعالیت می‌کند قرارداد ۱۵ میلیاردی امضا کرده است؛ یعنی در واقع آن تیم به جای اینکه تمام پول را به خود بازیکن بدهد یک قرارداد خارج از عرف و سنگین با همسر وی بسته است.

بعد از انتشار این خبر، بعضی از رسانه‌ها و صفحه‌ها در فضای مجازی از باشگاه سپاهان و فرنوش شیخی همسر کاوه رضایی نام بردند. چرا که این دو، تنها زوج ورزشکار حال حاضر ورزش ایران در رشته‌های تیمی هستند.این خبر با واکنش بازیکن سابق تیم ملی والیبال ایران همراه شد و شیخی در استوری اینستاگرامش نوشت: «درسته که فوتبال یه صنعت بزرگ به حساب میاد و پر از طرفدار و هوادار است، اما دیگه هر چیزی هم ارزش اینو نداره که خانواده همدیگر رو زیر سوال ببریم. »شیخی در ادامه این خبر را یک شایعه زرد خواند که ارزش پاسخ دادن هم ندارد!

آن زمان چنین عنوان شد که فرنوش شیخی در تیم والیبال سایپا بازی می‌کند و همچنین باشگاه سپاهان تیم والیبال زنان ندارد که بخواهد بازیکن جذب کند تا فرنوش شیخی بتواند قرارادادی با آنها ببندد و پولی دریافت کند. باشگاه سپاهان هم با انتشار توئیتی خبر را ساخته ذهن رسانه‌ها دانست.از همان زمان دیگر خبری از فرنوش شیخی نشد. حتی معلوم نشد او در فصل جدید والیبال زنان در چه تیمی بازی می‌کند. اما گویا در سکوت رسانه‌ای سپاهان هم تیم والیبال تشکیل داده بود و هم با فرنوش شیخی قرارداد امضا کرده بود!  چند روز پیش فدراسیون والیبال تصاویری از فرنوش شیخی با پیراهن تیم سپاهان منتشر کرد.

همچنین ورزش سه  نیز اعلام کرد که فرنوش شیخی بازیکنان تیم والیبال سپاهان دچار مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی شده است.ورزش سه نوشت: «شیخی، همسر کاوه رضایی، بازیکن تیم فوتبال مردان سپاهان است که بعد از دو فصل دوری از والیبال، سال گذشته با بازگشت کاوه رضایی به فوتبال ایران او هم لباس تیم والیبال زنان سایپا را در نیم‌فصل دوم به تن کرد اما با آغاز فصل جدید و پیوستن کاوه رضایی به جمع طلایی‌پوشان، او هم به سپاهان پیوست.» حال دست‌کم مشخص شده که همسر کاوه رضایی بر خلاف ادعاهای مطرح شده، در باشگاه سپاهان فعالیت می‌کند و حالا این زوج می‌توانند دقیقاً مصداق خبری باشند که شهریور امسال در مورد دور زدن سقف بودجه توسط باشگاه سپاهان منتشر شده بود! در همین رابطه به نظر می‌رسد دلیل اصلی تیم‌داری سپاهان در والیبال زنان ایران همین دور زدن سقف بودجه در تیم فوتبال مردانش بوده است.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها