تشریح اقدامات زیرساختی بانکداری الکترونیک برای تسهیل خدمترسانی بانک صادرات ایران
اقتصاد میهن: عضو اجرائی هیئتمدیره بانک صادرات ایران از اقدامات بانک برای حل برخی مشکلات زیرساختی بانک و تسهیل خدمترسانی به مشتریان با راهاندازی نئو بانک خبر داد.
به گزارش اقتصاد میهن از روابطعمومی بانک صادرات ایران، یاسر مرادی ، از تلاش برای حل برخی نارساییهای سامانههای بانکداری الکترونیک با راهاندازی نئو بانک و استفاده از سامانه مدیریت کانال اختصاصی بانک خبر داد و افزود: یکی از علل عدم موفقیت شعب همراهبانک است. همراهبانک صادرات ایران از نظر حجمی یکی از سبکترین همراهبانکهای شبکه بانکی است که سوئیچ آن در اختیار شرکت خدمات انفورماتیک است و برخی قطعیها از ناحیه بانک و به این شرکت مربوط است که برای حل این موضوع در دو مرحله برنامهریزی صورت گرفته است که راهاندازی نئوبانک که حجم قابل توجهی از دغدغههای مشتریان بانک در مورد همراهبانک را کاهش میدهد و با راهاندازی قریبالوقوع نئوبانک این نگرانی حل خواهد شد. عضو اجرائی هیئتمدیره بانک صادرات ایران استفاده از سامانه مدیریت کانال برای رفع برخی از نارساییها و ایجاد زیرنوع محصولات در بانک صادرات ایران را نیز مورد اشاره قرار داد. مرادی به برخی نارساییهای شرکت خدمات برای پشتیبانی خدمات چکنو به مشتریان بانک اشاره کرد و گفت: با استفاده از سامانه مدیریت کانال، این مشکل حل شده و لیست چکهای واگذاری برای مشتریان ارائه میشود.