۱۴۰۲ چهارشنبه ۱۵ آذر چاپ

حضور پر رنگ پتروشیمی خوزستان در بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی رنگ، رزین و پوشش‌های صنعتی

حضور پر رنگ پتروشیمی خوزستان در بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی رنگ، رزین و پوشش‌های صنعتی

اقتصاد میهن: شرکت پتروشیمی خوزستان که عنوان تنها تولید کننده پلی کربنات و رزین های اپوکسی کشور را با خود به یدک می کشد، در بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی رنگ، رزین، پوشش‌های صنعتی، مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری ، حضوری پررنگ دارد.

به گزارش خبرنگار اقتصاد میهن ، در مهم‌ترین رویداد تخصصی صنعت رنگ، رزین و پوشش‌های صنعتی ایران که  با هدف  تمرکز بر افزایش صادرات و افزایش تولید داخل از ۱۳ تا ۱۶ آذر ماه  با حضور ۲۰۰ شرکت داخلی و ۷۰ شرکت خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزارمی شود، شرکت پتروشیمی خوزستان نقش پررنگی را ایفا کرد.

این گزارش حاکیست، تولیدکنندگان انواع چسب، تولیدکنندگان رزین‌های رنگ و پوشش و صنعت آبکاری حضور دارند و با توجه به برنامه‌های اقتصادی کشور از جمله طرح جهش مسکن، خودکفایی تولید در پوشش‌های صنعتی، برگزاری چنین رویدادی می‌تواند فرصتی مناسب برای تعامل صنایع مرتبط باشد. بیست‌وسومین نمایشگاه رنگ، رزین، پوشش‌های صنعتی، مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری در نمایشگاه بین‌المللی به وسعت ۳۵ هزار مترمربع در حال برگزاری است و شرکت پتروشیمی خوزستان در سالن ۹- ۸ ، غرفه ۸۹۴۶ پذیرای مراجعه کنندگان است.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها