۱۴۰۲ شنبه ۲۱ مرداد چاپ

درخشش صنعت بیمه در دولت سیزدهم

درخشش صنعت بیمه در دولت سیزدهم

اقتصاد میهن: مدیرعامل بیمه البرز با تاکید بر این که دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به صنعت بیمه دارد، گفت: به استناد آمارها و تحولات ایجاد شده، صنعت بیمه کشور از آغاز فعالیت دولت سیزدهم تا کنون عملکرد درخشانی داشته و تلاش های این صنعت در مسیر ارتقای سطح رفاه عمومی و امنیت ‎ اقتصادی جامعه ستودنی است.

موسی رضایی با اشاره به سفر ریاست جمهوری به سوریه و انعقاد تفاهنامه های اقتصادی گفت: یکی از این تفاهنامه ها تاسیس شرکت مشترک بیمه ای ایرانی- سوری بود که بلافاصله مقدمات تاسیس آن با انتخاب بیمه البرز بعنوان راهبر صنعت بیمه در این حوزه انجام شد و با فعالیت های شبانه روزی مدیران بیمه ی البرز در خصوص ایجاد دو شرکت مستقیم و اتکایی امروز شاهد آغاز بکار آن هستیم. به گفته وی در راستای عملیاتی شدن این تفاهنامه،مدیران ارشد دولتی تمام قد پای کار بودند و از طرف دیگر مدیران بیمه البرزهمت و تلاش خود را بکار بستند تا با توسعه فعالیت های بین المللی، رشد و اعتلا هرچه بیشتر صنعت کشورمان را سبب شوند.موسی رضایی ادامه داد: صنعت بیمه از اهرم های مهم اقتصادی است و تقویت زیرساخت های الکترونیکی آن به ویژه هوشمندسازی و تسهیل خدمات بیمه ای در بستر فناوری اطلاعات، ضریب نفوذ بیمه را در قانون برنامه توسعه  امکان پذیر خواهد کرد. در همین راستا بیمه البرز تا پایان سال جاری طرح هوشمندسازی خدمات بیمه ای خود را به اجرا درخواهد آورد.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها