۱۴۰۲ سه شنبه ۳۰ خرداد چاپ
تکلیف نیمکت آبی ها روشن شد

با وساطت علیرضا دبیر، نکونام ، سرمربی استقلال شد!

با وساطت علیرضا دبیر، نکونام ، سرمربی استقلال شد!

اقتصاد میهن: بالاخره پس از کش و قوس فراوان و رایزنی‌های افراد مختلف، مشکل حضور جواد نکونام در استقلال حل شده است.

گفته می‌شود از آن‌جایی که علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی رابطه خوبی با حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال دارد، با پیگیری‌هایش مشکل حضور نکونام در استقلال را حل کرده است!

این در حالی است که گفته می‌شد مانع به وجود آمده بیرون از باشگاه است. حتی زمزمه دخالت قلعه‌نویی و مخالفت او با نشستن جواد روی نیمکت استقلال هم به گوش رسید و واکنش برادر او در اینستاگرام نیز به این حواشی دامن زد.بهرحال استقلال با هدایت جواد نکونام و در حالی که بسیاری از بازیکنان کلیدی آبی برای فصل آتی برای ماندن مشکل دارند، وارد لیگ برتر بیست‌وسوم خواهد شد. مهدی قایدی و محمد محبی مهمترین بازیکنان استقلال هستند که دیگر نمی توانند به صورت قرضی و ارقام نجومی در این تیم بمانند. خرید کامل آنها هم پول هنگفتی نیاز دارد.

* عفو رهبری شامل حال نکونام شد تا بتواند به فوتبال برگردد!

دقایقی پیش خبرگزاری‌های نزدیک به وزارت ورزش از حل شدن مشکل نکونام برای نشستن روی نیمکت تیم استقلال خبر دادند. خبرگزاری فارس اما از «عفو رهبری» سخن به میان آورد.

به گزارش فارس، پس از کش و قوس‌های زیاد، سرانجام مشکل گزینه محبوب هواداران استقلال برای حضور روی نیمکت این تیم برطرف شد.بر این اساس جواد نکونام با پذیرفتن اشتباهاتی که در گذشته داشت و با مساعدت نهادهای ذیربط، عفو رهبری شامل حالش شد تا بتواند به فوتبال بازگردد.به این ترتیب و با توجه به اینکه از مدتی پیش توافقات لازم در این خصوص صورت گرفته بود، به نظر می‌رسد قرارداد نکونام با باشگاه استقلال به زودی رسما امضا خواهد شد.نکونام ۲ دستیار ایرانی و ۲ دستیار خارجی را در کادرفنی خودش به کار خواهد گرفت. گفته می‌شود بدنساز و مربی دروازه‌بان‌های خارجی در کادرفنی جدید استقلال خواهند بود. ضمن اینکه گفته می‌شود، نکونام با ۳ بازیکن برای پوشیدن پیراهن استقلال در فصل جدید نیز به توافق رسیده است.

رقم قرارداد نکونام اعلام شد، ۲۰ میلیارد تومان

افراد نزدیک به وزارت ورزش در ارتباط با این موضوع اعلام کردند جواد نکونام پس از حل مشکلات عدیده اش که طی روز‌های گذشته با وساطت مسئولان باشگاه استقلال به ویژه سید حجت کریمی در حال رفع و رجوع شدن بود در نهایت با رقمی معادل ۲۰ میلیارد تومان قراردادش با این تیم را منعقد کرد.با توجه به قیمت دلار امروز در بازار ارز تهران که چیزی در حدود ۴۸ هزار تومان است رقم قرارداد جواد نکونام ۴۱۶ هزار دلار برای استقلال هزینه خواهد داشت که نسبت به رقم قرارداد فصل گذشته ساپینتو با همین تیم (که ۶۲۰ هزار دلار بود) جواد نکونام با مبلغی معادل ۲۲۰ هزار دلار کمتر یعنی معادل ۱۰ میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان کمتر از ساپینتو با استقلال قرارداد بسته است.این همان موضوعی بود که حجت کریمی طی این مدت بر آن اصرار داشت و نمی‌خواست زیر بار درخواست ساپینتو برای همکاری یک میلیون دلاری‌اش با استقلال برود. ذکر این نکته حائز اهمیت است که جواد نکونام هزینه‌ای بابت محل سکونت، هزینه رفت و آمد، خورد و خوراک، اتومبیل در اختیار، بلیت پرواز به خارج از کشور و از این قبیل مسائل بر دوش باشگاه استقلال نخواهد داشت.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها