۱۴۰۲ چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت چاپ

حضور پررنگ و سازنده آریاساسول در بیست‌وهفتمین نمایشگاه صنعت نفت

حضور پررنگ و سازنده آریاساسول در بیست‌وهفتمین نمایشگاه صنعت نفت

اقتصاد میهن: بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی” مهم‌ترین گردهمایی تولید‌کنندگان و فعالان حوزه نفت، گاز و پتروشیمی و مواد پلیمری است، که فرصت مناسبی برای بهبود فضای کسب و کار شرکت‌ها و همچنین توسعه دانش و تجربه در زمینه تولید تجهیزات صنعتی و خدمات فنی و مهندسیِ روز دنیا در آن فراهم است.

بنا بر اعلام روابط عمومی آریا ساسول،  هزار و ۵۰۰ شرکت داخلی و ۲۰۰ شرکت خارجی از ۱۳ کشور جهان شامل روسیه، چین، بلاروس، آلمان، اتریش، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، هند، امارات، عمان و ترکیه در نمایشگاه حضور دارند.شرکت پلیمر آریاساسول تولید کننده با کیفیت‌ترین انواع پلی‌اتیلن سبک، سنگین و متوسط در جهان است که علاوه بر تامین بخش زیادی از نیاز کشور بیش از ۸۰ درصد از محصولاتش را صادر می‌کند. قابل ذکر است شرکت پلیمر آریاساسول از چهارشنبه ۲۷ تا شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ در سالن “۳۸ B” مجموعه نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران غرفه شماره ۵۰۶۶ میزبان مراجعه کنندگان عزیز خواهد بود.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها