۱۴۰۱ چهارشنبه ۲۴ اسفند چاپ
رییس فراکسیون کارگری مجلس:

بهترین تصمیم را برای دستمزد کارگران می‌گیریم

بهترین تصمیم را برای دستمزد کارگران می‌گیریم

اقتصاد میهن: رییس فراکسیون کارگری مجلس، با بیان اینکه اظهارنظر برخی مبنی‌ براینکه افزایش حقوق کارگران موجب تورم و اخراج کارگران می‌شود، گفت: این موضوع را قبول نداریم.

به گزارش اقتصاد میهن  از خانه ملت، علی بابائی کارنامی، رئیس فراکسیون کارگری و عضو ناظر مجلس در شورای عالی حقوق و دستمزد گفت : در جلسه شورای عالی کار بر اساس شاخص‌های قانونی ماده ۴۱ قانون کار از جمله بحث تعیین سبد معیشت خانوارها، بهترین تصمیم را برای دستمزد کارگران می‌گیریم.رییس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه برخی عنوان می‌کنند افزایش حقوق کارگران موجب تورم و اخراج کارگران می‌شود، افزود : این نظر غیرکارشناسی و نظر طرفداران سرمایه دارها و لیبرال ها است و با تفکر لیبرالی نمی‌توان کشور را به عدالت اجتماعی نزدیک کرد. عضو کمیسیون اجتماعی مجلس یازدهم، تاکید کرد: توقع ما از وزیر محترم و انقلابی کار این است که با نگاه عدالت اجتماعی طوری مدیریت کنند که کارگران شادابترین افراد در سال ۱۴۰۲ باشند.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها