۱۴۰۱ سه شنبه ۲۲ آذر چاپ

ایرانسل «نشان ویژه روابط‌عمومی دیجیتال» ایران را دریافت کرد

ایرانسل «نشان ویژه روابط‌عمومی دیجیتال» ایران را دریافت کرد

اقتصاد میهن: ایرانسل، همانند سال‌های گذشته، موفق به دریافت لوح‌تندیس «نشان ویژه روابط‌عمومی دیجیتال» و تندیس و لوح «جایزه ملی روابط‌عمومی برتر» از هجدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی و نوزدهمین جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی ایران، با کسب بیشترین امتیازهای لازم از ارزیابی‌های تخصصی شد.

به گزارش روابط‌عمومی ایرانسل، هجدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی و مراسم پایانی نوزدهمین جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی ایران، با پیام ویدیویی خانم تسوکو سوقی هارا رئیس و آقای فیلیپ شفرد دبیرکل انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی (IPRA) و سخنرانی دکتر علی سلاجقه معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست و دکتر مریم جلالی معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، با حضور فعالان ارتباطات و روابط‌عمومی ایرانی و بین‌المللی، در سالن اصلی مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.در این سمپوزیوم که با حمایت انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی (IPRA) برگزار شد، متخصصان رشته ارتباطات و روابط‌عمومی، طی سخنرانی‌ها و کارگاه‌های تخصصی، آخرین یافته‌ها و دیدگاه‌های خود را در خصوص موضوع روابط عمومی در جهان شبکه‌ای، برای حاضران در مراسم، تشریح کردند.

در این مراسم، بر اساس رأی هیأت داوران، روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، «به دلیل کاربرد سیستم‌ها و رسانه‌های دیجیتال در ارتباط با جامعه، توجه به روابط عمومی آنلاین و استفاده از شبکه‌های اجتماعی در امور ارتباطی»، شایسته دریافت لوح‌تندیس «نشان ویژه روابط‌عمومی دیجیتال» کشور شناخته شد و مورد تقدیر قرار گرفت.ایرانسل همچنین، به دلیل رعایت استانداردهای حرفه‌ای (علمی-صنفی) و مدیریت راهبردی روابط عمومی، خلاقیت در کار و داشتن کیفیت و کمیت مناسب فعالیت‌ها در موضوع ارتباطات الکترونیکی و مجازی، تندیس و لوح «جایزه ملی روابط عمومی برتر» را از «نوزدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران» دریافت کرد.

هجدهمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی، در هنگامه‌ای که دنیا با مفاهیمی مانند شبکه‌های اجتماعی و حوزه عمومی شبکه‌ای سر و کار دارد، موضوع روابط عمومی شبکه‌ای را در دستور کار خود قرار داد تا با روش علمی-پژوهشی و مشارکت استادان ایرانی و خارجی و حمایت انجمن بین‌المللی روابط عمومی، به یک بیانیه و جمع‌بندی علمی، درباره قدرت و مدیریت شبکه‌ای، به عنوان یک رویکرد جدید در روابط عمومی دست یابد.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک رفاه بانک سپه بانک تجارت بانک توسعه تعاون بانک توسعه صادرات ایران بانک ملی موسسه ملل بانک صادرات ایران بیمه ملت
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها