۱۴۰۱ سه شنبه ۲۲ آذر چاپ

ایرانسل «نشان ویژه روابط‌عمومی دیجیتال» ایران را دریافت کرد

ایرانسل «نشان ویژه روابط‌عمومی دیجیتال» ایران را دریافت کرد

اقتصاد میهن: ایرانسل، همانند سال‌های گذشته، موفق به دریافت لوح‌تندیس «نشان ویژه روابط‌عمومی دیجیتال» و تندیس و لوح «جایزه ملی روابط‌عمومی برتر» از هجدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی و نوزدهمین جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی ایران، با کسب بیشترین امتیازهای لازم از ارزیابی‌های تخصصی شد.

به گزارش روابط‌عمومی ایرانسل، هجدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی و مراسم پایانی نوزدهمین جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی ایران، با پیام ویدیویی خانم تسوکو سوقی هارا رئیس و آقای فیلیپ شفرد دبیرکل انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی (IPRA) و سخنرانی دکتر علی سلاجقه معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست و دکتر مریم جلالی معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، با حضور فعالان ارتباطات و روابط‌عمومی ایرانی و بین‌المللی، در سالن اصلی مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.در این سمپوزیوم که با حمایت انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی (IPRA) برگزار شد، متخصصان رشته ارتباطات و روابط‌عمومی، طی سخنرانی‌ها و کارگاه‌های تخصصی، آخرین یافته‌ها و دیدگاه‌های خود را در خصوص موضوع روابط عمومی در جهان شبکه‌ای، برای حاضران در مراسم، تشریح کردند.

در این مراسم، بر اساس رأی هیأت داوران، روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، «به دلیل کاربرد سیستم‌ها و رسانه‌های دیجیتال در ارتباط با جامعه، توجه به روابط عمومی آنلاین و استفاده از شبکه‌های اجتماعی در امور ارتباطی»، شایسته دریافت لوح‌تندیس «نشان ویژه روابط‌عمومی دیجیتال» کشور شناخته شد و مورد تقدیر قرار گرفت.ایرانسل همچنین، به دلیل رعایت استانداردهای حرفه‌ای (علمی-صنفی) و مدیریت راهبردی روابط عمومی، خلاقیت در کار و داشتن کیفیت و کمیت مناسب فعالیت‌ها در موضوع ارتباطات الکترونیکی و مجازی، تندیس و لوح «جایزه ملی روابط عمومی برتر» را از «نوزدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران» دریافت کرد.

هجدهمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی، در هنگامه‌ای که دنیا با مفاهیمی مانند شبکه‌های اجتماعی و حوزه عمومی شبکه‌ای سر و کار دارد، موضوع روابط عمومی شبکه‌ای را در دستور کار خود قرار داد تا با روش علمی-پژوهشی و مشارکت استادان ایرانی و خارجی و حمایت انجمن بین‌المللی روابط عمومی، به یک بیانیه و جمع‌بندی علمی، درباره قدرت و مدیریت شبکه‌ای، به عنوان یک رویکرد جدید در روابط عمومی دست یابد.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها