۱۴۰۱ چهارشنبه ۱ تير چاپ
رونمایی مدیرعامل «مجتمع فولاد خراسان» از طرح های تازه این شرکت:

کسری غفوری: «ارتقای ظرفیت تولید» و «افزایش تنوع محصولات» را در دستور کار قرار دادیم

کسری غفوری: «ارتقای ظرفیت تولید» و «افزایش تنوع محصولات» را در دستور کار قرار دادیم

اقتصاد میهن: مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان در جمع خبرنگاران رسانه های محلی و نمایندگان خبرگزاری های سراسری در نیشابور از خیز بلند این شرکت برای ۴ برنامه راهبردی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فولاد خراسان، کسری غفوری در این نشست که با حضور نائب رئیس «صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر» برگزار شد، با بیان این که با تسریع در احداث کارخانه تولید کنسانتره سنگ آهن این شرکت در سال ۱۴۰۲ و نیز سرمایه گذاری در توسعه شبکه و احداث تاسیسات تصفیه پساب نیشابور، دو هدف «تکمیل زنجیره تولید» و «تامین پایدار آب» شرکت محقق خواهد شد، افزود: طرح‌های «افزایش ظرفیت تولید» و نیز «تنوع سبد محصول نهایی» شرکت، دو برنامه مهمی است که با عنایت سهامداران عمده، به ویژه «صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر» در حال اجراست.

وی ابراز امیدواری کرد که با موافقت سهامداران عمده و تصویب مجمع عمومی، سرمایه لازم برای تکمیل طرح های افزایش ظرفیت شرکت، فراهم شود و افزود: افزایش ظرفیت کارخانه شماره ۱ احیا مستقیم از ۸۰۰هزار به ۱.۲ میلیون تن و ارتقای ظرفیت تولید گندله از ۲.۵ به ۳.۴ میلیون تن درحال پیگیری است و مدیران ارشد صندوق در این خصوص نظر مساعد دارند.مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان همچنین از تنوع بخشی به محصول نهایی شرکت که در حال حاضر مقاطع سبک ساختمانی است، خبر داد و گفت: افزودن تیرآهن به سبد محصولات نهایی شرکت را در دست برنامه ریزی داریم. دکتر قهرمانی، نائب رئیس «صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر»، در این نشست، از حمایت این صندوق از سرمایه گذاری در اجرای برنامه های توسعه ای شرکت مجتمع فولاد خراسان خبر داد.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها